به مناسبت سالروز میلاد امام حسن (ع) صورت گرفت؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی

به مناسبت سالروز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، محفل انس با قرآن کریم در محل تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 21May 2019

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی+تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت دومین اختر تابناک امامت و ولایت، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، مراسم معنوی انس با قرآن کریم و توسل به اهل بیت (ع) در محل نمازخانه تیپ 130 شهید دلجویان با تلاوت قاریان تیپ 130 شهید دلجویان و  مدعوین  برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین «رضا محمدی» از قاریان برتر استان ضمن تلاوت قرآن کریم، ابتهال «ربنا» را بسیار زیبا تلاوت کرد که باعث شور و شعف کارکنان شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین «حسین حیدری» رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی ضمن تبریک میلاد این امام همام به تفسیر آیات وحی پرداخت و تلاوت و تدبر در قرآن و عمل به دستورات خداوند را باعث رستگاری انسان دانست و با اشاره به اینکه در توبه به روی بندگان باز است گفت با توبه و استغفار و امید به رحمت خداوند باید تلاش کنیم تا در راه رضای خداوند قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها