مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

پیروزی در جنگ اقتصادی امروز با الگوگیری از دفاع مقدس امکان‌پذیر است

سردار «غلامعلی کفاش» گفت: به طور یقین با الگو‌گیری از دفاع مقدس و تقویت روحیه اتحاد و همدلی می‌توانیم جنگ اقتصادی را نیز با اقتدار پشت سر بگذاریم و بار دیگر دشمن را شکست دهیم.
کد خبر: ۳۴۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ - 22May 2019

پیروزی در جنگ اقتصادی امروز با الگو گیری از دفاع مقدس امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر در نشست تخصصی رسانه با محوریت دفاع مقدس و مقاومت که با حضور خبرنگاران فعال در استان برگزار شد، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تبیین ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: قشرهای مختلف باید در ترویج فرهنگ شهید و شهادت تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با بیان اینکه رزمندگان بوشهری در چهار عرصه زمینی، هوایی، دریایی و جنگ‌های نامنظم در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند گفت: تاسیس مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان بوشهر ضروری است.

کفاش با اشاره به وعده مسئولان استان برای واگذاری زمین جهت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مرکز فرهنگی فرصتی است تا افتخارات رزمندگان استان بوشهر معرفی و در معرض دید قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با تأکید بر نقش رسانه در انتقال و ترویج فرهنگ شهید و شهادت ابراز داشت: پیروزی در جنگ تحمیلی حاصل حضور رزمندگان در همه اقشار با سلیقه‌های مختلف بود.

وی با بیان اینکه با وجود همه افتخارآفرینی های جوانان بوشهری در دوران دفاع مقدس این حماسه آفرینی‌‌ها کمتر به جامعه معرفی شده گفت: همه باید خود را موظف به انتشار حماسه‌های خلق شده در این سرزمین بدانند.

مدیرکل حفظ آثار  دفاع مقدس استان بوشهر تأکید کرد: به طور یقین با الگو‌گیری از دفاع مقدس و تقویت روحیه اتحاد و همدلی می‌توانیم جنگ اقتصادی را نیز با اقتدار پشت سر بگذاریم و بار دیگر دشمن را شکست دهیم.

کفاش در ادامه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر بیان داشت: امسال برنامه‌های سوم خرداد با محوریت سپاه امام صادق (ع) در استان بوشهر و با شعار «ما توانستیم» برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های امسال از یکم تا چهارم خرداد برگزار می‌ ‌شود، مهمترین برنامه های حماسه سوم خرداد در استان بوشهر را تشریح کرد.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه دفاع مقدس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار