امام جمعه بوشهر:

حرکت الهی روز قدس یک نهضت پویا است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس کانون شرارت هستند و جهان را در عرصه‌های مختلف به آتش کشیدند و حرکت الهی روز قدس یک نهضت پویا است که از ایران آغاز شده و جهانی خواهد شد و سرانجام حکوت مهدوی (عج) برای نابودی کانون شرارت و ابتذال جهانی است.
کد خبر: ۳۴۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اساتید دانشگاهیان اظهار داشت: در تاریخ هرکسی با آمریکا مذاکره کرد باخته؛ آنها هر پیمانی را که بسته‌اند آن را شکسته‌اند و در تاریخ نمی‌توانید عهدی را از آمریکا دیده باشید که بر سر پیمان خود مانده باشد.

وی گفت: در برجام هم دیدید ایران به تمام تعهدات خود عمل کرد، اما آمریکا حتی به یک تعهد خود عمل نکرد؛ ما با هر کسی که اهل انصاف باشد اهل مذاکره هستیم.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر جهش‌های علمی در دانشگاه‌ها گفت: کشوری اقتدار  دارد که در عرصه علم سرآمد باشد.

صفایی‌بوشهری با اشاره به دیگر تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی مبنی هدف دشمن بر القای یأس و ناامیدی در جامعه افزود: چهل سال است که آمریکا می‌خواهد که ما نباشیم، اما هستیم و همین بودن به معنای موفقیت است و در این چهل سال موفقیت‌های زیادی حاصل شده است.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس و تقدیر از حضور پرشور مردم روزه دار بوشهر در این راهپیمایی عظیم ابراز داشت: این روز بسیار پرمعنا و حرکتی از ناحیه تربیت یافتگان مکتب روزه و رمضان برای محو ظلم و ستم و استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و برائت از شیاطین است.

امام جمعه بوشهر متذکر شد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس کانون شرارت هستند و جهان را در عرصه‌های مختلف به آتش کشیدند و حرکت الهی روز قدس یک نهضت پویا است که از ایران آغاز شده و جهانی خواهد شد و سرانجام حکوت مهدوی (عج) برای نابودی کانون شرارت و ابتذال جهانی است.

انتهای پیام/   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار