آغاز ثبت نام خادمین راهیان نور غرب و شمال غرب از 18 خرداد

ثبت نام خادمین راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از امروز (18 خرداد) آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ - 08June 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در آستانه تعطیلات تابستانی و شروع سفرهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور ستاد مرکزی راهیان نور کشور طی اطلاعیه‌ای از داوطلبان علاقه‌مند حضور در راهیان نور به منظور خدمت رسانی در سرزمین‌های دفاع مقدس ویژه ایام اوج راهیان نور غرب و شمال غرب دعوت به نام‌نویسی کرد.

آغاز ثبت نام خادمین راهیان نور غرب و شمالغرب از امروز

به همین منظور داوطلبین می‌توانند از روز هجدهم تا بیست و چهارم خرداد 1398 با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین شهدا به نشانی (khademin.koolebar.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و پس از گذراندن مراحل گزینش و دوره‌های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب شامل استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام است که زائرین راهیان نور در ایام اوج ماه های تیر و مرداد در یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس این مناطق حضور پیدا خواهند کرد.

ثبت نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه انتقادات و پیشنهادات می‌توانند از طریق سامانه ملی راهیان نور به شماره 096313 به صورت شبانه روزی و یا سامانه پیام کوتاه 30001414 مرکز ارتباطات مردمی ستاد مرکزی راهیان نور کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار