وزیر دفاع در بازدید از شرکت صنایع «هسا» مطرح کرد؛

«رونق تولید» راهبرد اساسی مقابله با تحریم‌های ظالمانه/ عزم سازمان صنایع هوایی در ارتقای قدرت رزم هوایی

وزیر دفاع گفت: «رونق تولید» راهبرد اساسی و تنها راه برون‌رفت از چالش‌های موجود و مقابله با تحریم‌های ظالمانه نظام استکباری است.
کد خبر: ۳۴۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 11June 2019

«رونق تولید» راهبرد اساسی مقابله با تحریم‌های ظالمانه/ عزم سازمان صنایع هوایی در ارتقای قدرت رزم هواییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسئولان ارشد وزارت دفاع با حضور در شرکت صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع (هسا) اصفهان از روند فعالیت‌های حوزه هوایی نیروهای مسلح بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات ساخت و تولید جنگنده بومی کوثر قرار گرفتند.

وزیر دفاع در جمع مدیران این صنایع با تاکید بر تحقق شعار سال مبنی بر «رونق تولید» در مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بخصوص هسا، این راهبرد اساسی را تنها را برون رفت از چالش‌های موجود و مقابله با تحریم های ظالمانه نظام استکباری دانست و افزود: متخصصان پر تلاش سازمان صنایع هوایی وزارت فاع در طول 40 سال عمر پربرکت نظام اسلامی با عزم جزم و اهتمام ویژه، تمام تلاش خود را در راستای ارتقای قدرت رزم هوایی به کار گرفتند که نمونه آن ساخت و تولید جنگنده بومی کوثر توسط فرزندان متخصص و متعهد سازمان صنایع هوایی است.

سرتیپ حاتمی پرواز عملیاتی جت جنگنده کوثر در مراسم 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار غرورآفرین و عزت‌بخش دانست و گفت: متخصصان صنایع هوایی وزارت دفاع مصمم‌اند با همکاری کامل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حمایت امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در کمترین مدت زمانی نسبت به تولید و ساخت تعداد بیشتری از جنگنده کوثر در سال جاری اهتمام ورزند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید با اظهار رضایت از فرایند ساخت و تولید جت جنگنده بومی کوثر توسط سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد تحویل‌گیری سایر فروندهای جت کوثر و الحاق آن به ناوگان عملیاتی نهاجا باشیم.

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیز در ابتدای این بازدید با ارائه گزارش از روند فعالیت‌ها گفت: سازمان صنایع هوایی به دنبال انجام راهبردهای مشخص متناسب با الگوی مصوب ستاد کل نیروهای مسلح در حوزه هواپیما، بالگرد و بالاخص موتور انواع هواگردهاست تا در زمینه استقلال صنعت هوایی کشور گام‌های موثرتری بردارد.

امیر سرتیپ بنی‌طرفی تعامل این سازمان با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر سازمان‌ها و نهادهای هوایی، هواپیمایی در کشور را بسیار خوب ارزیابی و بر ادامه ارائه خدمات تخصصی به صنعت هوایی کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار