مراسم بزرگداشت شهید «داداللهی» در مشهد برگزار شد

آیین گرامیداشت شهید «علی داداللهی» فرمانده گردان ادوات تیپ 21 امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۰۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 12June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، محفل انس رزمندگان گردان ادوات لشکر 21 امام رضا (ع) یادبود شهید «علی داداللهی» فرمانده گردان ادوات امروز در مشهد برگزار شد.

«عباس زال» از پیشکسوتان دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: وقتی از شهید «داداللهی» برای کسانی که با او ارتباط داشتند یاد می‌شود اخلاق نیکو و اسلامی این فرمانده دلاور در ذهن‌­ها تداعی می‌شود.

وی عنوان کرد: هر چند علی به فضائل اخلاقی متخلق بود، اما خوشرویی و گشاده‌­رویی جزو خصوصیات ویژه این شهید والامقام بود.

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهید «داداللهی» بواسطه نوع مسئولیتش با قرارگاه­‌های کربلا و خاتم الانبیاء(ص) در ارتباط بود و خوش برخوردی او باعث شده بود تا فرماندهان این قرارگاه‌­ها نیز علی را دوست داشته باشند.

زال ادامه داد: شهید «داداللهی» در همه زمینه‌­ها الگو بود. اخلاص، خصوصیت دیگر این شهید والامقام بود که در فعالیت‌­ها و تلاش­‌های او تجلی داشت. «علی داداللهی» که بعد از شهید «سبزیکار» به عنوان فرمانده گردان ادوات منصوب شد فرماندهی روانی داشت و همه نیروها با او همراه بودند و کسی نبود که با او مشکلی داشته باشد.

وی گفت: شهید «داداللهی» به دلیل برخورداری از صبر و استقامت خاص، باعث حضور مستمرش در دفاع مقدس و حتی بعد از پذیرش قطعنامه در مناطق عملیاتی جنوب شد.

در ادامه این مراسم «سیدحسین شاهچراغی»، «مجید پژهان»، «حسن فیضی»، «مصطفی صداقت» و «محسن افخمی» به بیان خاطرات خود از «شهید دادالهی» پرداختند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
حمید جوانشیر
|
Germany
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
کاش منهم سعادت حضور در جلسه رو داشتم . صد افسوس
نظر شما
پربیننده ها