فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در شهر یاسوج

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت حجاب در شهر یاسوج بحرانی است، گفت: باید با وحدت و همدلی اقدامات لازم در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در این شهر انجام شود.
کد خبر: ۳۵۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ - 13June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی جهت برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در سالن جلسات سپاه فتح استان برگزار شد.

سرهنگ «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه بحث عفاف و حجاب به هر دو جنس زن و مرد مربوط می‌شود، اظهار داشت: در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نباید تنها زنان مخاطب قرار گرفته و نقش و مسئولیت مردان فراموش شود.

وی افزود: دشمنان اسلام با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی توطئه‌های زیادی علیه کشور ما انجام داده و سعی در متلاشی کردن کردن بنیان خانواده‌ها دارند و ما باید هوشیار و آگاه باشیم تا آن‌ها به خواسته خود نرسند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وضعیت حجاب در شهر یاسوج بحرانی است، عنوان کرد: باید با وحدت و همدلی اقدامات لازم در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در این شهر انجام شود.

خرمدل گفت: با توجه به اینکه یاسوج شهری گردشگرپذیر است مسئولین مربوطه باید در مکان‌های گردشگری این شهر برنامه‌های فرهنگی بیشتری اجرا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها