امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیام رهبر انقلاب به ترامپ ادامه راه امام (ره) و مبارزه شجاعانه با استکبار بود

حجت اسلام غلامرضا دهقان و مولوی محمدعلی شهنوازی گفتند: پیام رهبر انقلاب اسلامی به ترامپ در دیدار با نخست وزیر ژاپن ادامه راه امام راحل و مبارزه شجاعانه با استکبار بود که ابهت اسلام و ایران را به دنیا نشان داد.
کد خبر: ۳۵۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ - 15June 2019

پیام رهبر انقلاب به ترامپ ادامه راه امام راحل و شهدا و مبارزه شجاعانه با استکبار بودحجت‎الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با نخست وزیر ژاپن به خوبی اهداف مبارزه با حاکمان ظالم و زورگویان را برای مردم دنیا تبیین کردند.

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی از موضع اقتدار و نه گفتن به جنگ و ناامنی و تاکید بر اینکه سران مستکبر آمریکایی و غربی و صهیونیستی قابل اعتماد نیستند، پاسخ ترامپ جنایتکار را دادند.

امام جمعه خاش بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی با ادامه راه امام راحل به خوبی اهداف مبارزه با مستکبران و ایستادگی شجاعانه در مقابل ظلم و ستم زورگویان را برای جهانیان تبیین کرده‎اند و همچنان همان رویه اقتدار را ادامه می‌دهند.

دهقان افزود: مقابله و مبارزه با زورگویی‌های مستکبران و ستمگران ریشه‌ای قرآنی دارد.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش هم اظهار داشت: پاسخ قاطع رهبر انقلاب به ترامپ و نخست وزیر ژاپن که هم پیمان قدیمی آمریکا بوده، اقتدار نظام اسلامی ایران را به دنیا نشان داد.

وی افزود: ترامپ ظالم و ستمگر باید بداند که امت اسلامی به غیر از پروردگار متعال از هیچ کشوری و قدرتی نمی‌ترسند و قطعا اراده و وعده خداوند متعال امداد و نصرت مظلومان عالم و نابودی ظالمان استکباری است.

وی از موضع اقتدار مقام معظم رهبری در پاسخ به درخواست‌ها و مطالبه‌های نابجا و زورگوئی‌های ترامپ قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار