فرمانده ناجا:

مقاومت همواره برای ملت ایران پیروزی را به ارمغان آورده است

سردار «حسین اشتری» گفت: مقاومت همواره برای ملت بزرگ ایران پیروزی را به ارمغان آورده و در طول تاریخ بارها مشاهده کرده‌ایم هرکجا مقاومت صورت گرفته پیروزی به دست آمده است.
کد خبر: ۳۵۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ - 16June 2019

نعمت امنیت امروز مرهون خون شهداست/ مقاومت همواره برای ملت بزرگ ایران پیروزی را به ارمغان آورده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس به دلیل مرزی بودن بیشترین مقاومت را در برابر دشمن بعثی داشت و از مرزها به خوبی پاسداری کردند.

اشتری افزود: حدود 10 هزار شهید در استان کرمانشاه گواه مقاومت آنها در برابر دشمنان است لذا نباید این مجاهدت‌ها را فراموش کنیم چرا که نعمت امنیت امروز مرهون این مجاهدت هاست.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا، هدایت‌های امام خمینی، بصیرت رهبری فرزانه امروز در سراسر کشور امنیتی با ثبات و مثال زدنی داریم.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی افتخارش خدمتگذاری به مردم است و مسئولیت برقراری امنیت و آرامش و نظم در کشور بر عهده نیروی انتظامی است و تا امروز توانسته نقش خوبی را ایفا کند.

اشتری با اشاره به اینکه هفته‌ای نیست که در راستای برقراری نظم و امنیت نیروی انتظامی یک شهید تقدیم انقلاب نکند، گفت: امروز نیروی انتظامی با استفاده از کارکنان متدین، جهادی، حرفه‌ای و پرتلاش و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز بیشترین خدمات را ارائه می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی ماهانه میلیون‌ها خدمت را در اقصی نقاط کشور انجام می‌دهد، بیان داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب از نیروی انتظامی به عنوان نیروی عظیم یاد می‌کند می‌توان گفت هیچ سازمانی با این تعداد نیرو و وسعت و تنوع مأموریت در کشور نداریم و بر اساس آمار سال گذشته نیز این اعتماد مردم به نیروی انتظامی نسبت به سال‌های قبل ارتقا چشمگیری داشته است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: امروز حتی دشمنان ما بر این اعتقاد هستند که ایران پلیس کارآمدی دارد و با توجه به وضعیت بی‌ثبات کشورهای همسایه اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهد.

اشتری ادامه داد: امروز اقتدار نیروی انتظامی به واسطه مجاهدت‌ها است و امیدواریم روز به روز شاهد ارتقا آن باشیم.

وی یادآور شد: حوادثی که در دی سال 96 رخ داد اتفاقات خاصی بود که توسط دشمن برنامه ریزی شده بود در این راستا نیروی انتظامی وظیفه داشت هم امنیت را برگرداند و هم از مال و ناموس مردم حفاظت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در این خصوص اقدامات شایسته‌ای صورت گرفت و نیروی انتظامی توانست نظم و امنیت را به کشور برگرداند و مردم نیز با این موضوع آگاهانه برخورد کردند و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.

این مسئول به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با نخست وزیر ژاپن اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار بسیار مقتدرانه و حکیمانه سخن گفتند و در دنیا اقتدار کشور را دوچندان کردند.

اشتری با اشاره به اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار ما را به یاد اقتدار و قوت حضرت امام (ره) انداخت، ادامه داد: کشور ایران در داخل عزت و امنیت و در دنیا به دلیل مقاومت در مقابل دشمنان سر بلند و پیروز است.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بارها مشاهده کردیم هرکجا مقاومت کردیم پیروز شدیم و هر کجا کوتاه آمدیم و به دشمن خوش بین بودیم ضرر کردیم.

وی بیان داشت: مردم ایران مردمی مقاوم و همیشه در صحنه هستند و باید بیشترین خدمت را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… را به آنها داشته باشیم.

اشتری ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همدلی بتوانیم مشکلاتی را که تحریم‌های ناجوانمردانه را به خصوص در بخش اقتصادی بتوانیم حل و فصل کنیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: مردمی که در روز قدس، 22 بهمن، سالروز ارتحال حضرت امام (ره) با حضور پرشور حمایت خود را از انقلاب نشان دادند شایسته است به بهترین نحو به آنها خدمتگزاری کنیم.

وی ادامه داد: در کشور حدود 8 هزار و 755 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه داریم و استان‌هایی که دارای این مرز مشترک هستند و ویژگی‌های خاصی به لحاظ امنیتی دارند که خوشبختانه با توجه به اقدامات شایسته نیروی مرزبانی تاکنون توانستیم از این مرزها به خوبی پاسداری کنیم.

اشتری با بیان اینکه تمام شاخص‌ها در استان کرمانشاه رو به بهبود است گفت: در بحث زلزله سال 96 از همان ساعات اولیه نیروی انتظامی با نظم دهی به مسائل توانستند بحران را مدیریت کرده و امنیت را برقرار کنند.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: در سال 96 و 97 با وجود اینکه ردیف اعتباری ما بیش از دو برابر افزایش داشت و این جهش بزرگی را نشان می‌داد، اما به دلیل اینکه دولت با کسری بودجه مواجه بود فقط توانستیم حقوق‌ها را پرداخت کنیم.

وی گفت: مقاومت همواره برای ملت بزرگ ایران پیروزی را به ارمغان آورده و در طول تاریخ بارها مشاهده کرده‌ایم هرکجا مقاومت صورت گرفته پیروزی به دست آمده است.

اشتری ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار امان الهی طی 5 سال خدمت در استان کرمانشاه بیان داشت: این فرمانده نیروی انتظامی با تلاش‌های شبانه روزی که داشت پیشرفت‌های خوبی را در حوزه‌های اجتماعی، ارتباط با مردم، مدیریت تجمعات، برخورد با گروه‌های تروریستی، برخورد با جرایم خشن، جلوگیری از ورود سلاح غیر مجاز و… در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

وی از سردار جاویدان نیز که پیش از این فرمانده نیروی انتظامی در استان گلستان بود به عنوان یک فرمانده فعال در عرصه انجام مأموریت‌ها یاد کرد و متذکر شد: همان‌طور که این فرمانده در حادثه سیل گلستان از دقایق اولیه در صحنه حاضر بود و امورات را به خوبی انجام می‌داد امیدواریم بتواند در استان کرمانشاه نیز همان گونه فعال باشد.

فرمانده ناجا ابراز داشت: بنده معتقدم که مدیر جدید باید یک گام به جلو برود و امیدواریم این جابجایی سبب رشد و جهش پیشرفت‌ها باشد.

به گفته سردار اشتری سردار «امان‌اللهی» به عنوان فرمانده نیروی انتظامی در استان مرکزی مشغول به فعالیت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها