استاندار بوشهر عنوان کرد:

امنیت استان پایدار بوشهر است

«عبدالکریم گراوند» امنیت استان بوشهر را پایدار دانست و گفت: امنیت استان بوشهر با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در ابعاد گوناگون پایدار است که خدمات نیروهای مسلح استان بوشهر اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی قابل تقدیر است.
کد خبر: ۳۵۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ - 16June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر  امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر با بیان اینکه نیروهای مسلح از وحدت و اتحاد مثال زدنی برخوردار هستند، اظهار داشت: عملکرد نیروهای مسلح در استان مهم و استرتژیک بوشهر از موفقیت بالایی برخوردار است که در این راستا نشان از اتحاد و همدلی در بین این نیروها است.

وی امنیت استان بوشهر را پایدار دانست و گفت: امنیت استان بوشهر با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در ابعاد گوناگون پایدار است که خدمات نیروهای مسلح استان بوشهر اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

استاندار بوشهر از کاهش پرونده جرایم نیروهای مسح استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: رعایت اخلاق اسلامی در نیروهای مسلح سبب کاهش جرایم شده و در این راستا کاهش پرونده‌های قضایی در نیروهای مسلح استان بوشهر نشان از نهادینه شدن فرهنگ و اخلاق اسلامی و تدبیر فرماندهان است.

گراوند بزرگترین سرمایه یک مسئول را داشتن نام نیک در جامعه دانست و تاکید کرد: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر با داشتن اخلاق اسلامی، خدمات مطلوب، رعایت قوانین، قاطعیت در فعالیت و اقتدار، نامی ماندگار در این استان از خود به‌جای گذاشته است.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده سیدمحمدرضا بحرالعلـوم افزود: برای رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر آرزوی موفقیت و پیروزی می‌شود.

گراوند توجه به پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح را به عنوان یک اولویت مورد تاکید قرار داد و افزود: تاکنون مورد خاصی برای مطرح کردن در شورای تامین استان ارائه نشده که نشان از اخلاق محوری در نیروهای مسلح استان بوشهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار