نهمین جشنواره بین‌المللی «دف نوای رحمت» فراخوان داد

نهمین جشنواره بین‌المللی «دف نوای رحمت» ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه امسال در شهر سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ - 18June 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نهمین جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت که در چهار بخش بین‌الملل، سراسری، جنبی و ویژه برگزار می‌شود، فراخوان خود را اعلام کرد.

بخش بین‌الملل این جشنواره به صورت غیر رقابتی و بر اساس میزان درخواست گروه‌های مختلف از کشورهای منطقه برگزار می‌شود.

بخش سراسری شامل گروه نوازی، تک نوازی و مولودی خوانی می‌شود. در بخش جنبی نیز تجلیل و بزرگداشت یکی از چهره‌های فاخر موسیقی استان کردستان، اجرای گروه‌های موسیقی منتخب اقوام کشور همزمان با برگزاری جشنواره در سنندج، برپایی نمایشگاه عکس دوره‌های قبلی با اعلام فراخوان و جمع‌آوری آثار و تقدیر عکاسان برتر، اعلام فراخوان تولید آثار مستند و فیلم با محوریت موسیقی عرفانی و دف نوازی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی همزمان با جشنواره و تقدیر از کتاب‌های آموزشی دف نوازی با اعلام فراخوان قبلی مورد توجه قرار دارد.

همچنین در بخش ویژه آثاری که در قالب گروه نوازی و مولودی خوانی در راستای ایجاد و تحکیم پایه های وحدت و همدلی در جامعه باشند، جدای از بخش مسابقه مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند. آخرین مهلت ارسال اثر به این رویداد 31 تیرماه اعلام شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در نهمین جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت برای اطلاع از جزییات و مقررات، دریافت فایل فراخوان و ارسال اثر خود به جشنواره می‌توانند به سایت www.artfest.ir/ مراجعه کنند. نهمین جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت 22 تا 24 مرداد ماه امسال در شهر سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار