فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست مطرح کرد؛

شهادت ۱۴۰ محیط‎بان کشور در راه حفاظت از محیط‌ زیست

سرهنگ جمشید محبت‎خانی گفت: تاکنون ۱۴۰ محیط‎بان در راه حفاظت از محیط‌ زیست کشور به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۳۵۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵ - 19June 2019

شهادت ۱۴۰ محیط‌‌ بان کشور در راه حفاظت از محیط‌ زیست

به گزارش  دفاع‌‍‌پرس از خرم‎آباد، سرهنگ «جمشید محبت خانی» فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، شامگاه سه‎شنبه در نشست با فعالان و انجمن‌های محیط زیستی شهرستان پلدختر اظهار داشت: می‌توان با مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد تخریب، تهدید و آسیب‌های زیست محیطی را در جهت حفاظت از محیط زیست به فرصت تبدیل کرد، زیرا بدون مشارکت جوامع محلی فعالیت‌های زیست محیطی نتیجه مطلوبی در بر نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه از منابع آب و خاک کشور استفاده درست نشده است، افزود: می‌توان با فعال سازی سازمان‌های مردم نهاد و جوامع محلی تمام جمعیت کشور را به سمت فرهنگ حفاظت از منابع زیست محیطی برای انتقال آن به نسل آینده سوق داد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، این سازمان را خدمتگزار مردم و حافظ آب و خاک کشور معرفی کرد و گفت: برای امنیت زیست محیطی تاکنون ۱۴۰ محیطبان در مناطق مختلف کشور به شهادت رسیدند.

سرهنگ محبت خانی به مسئله سیل اخیر در شهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: با همکاری و همدلی مردم سراسر کشور در جریان وقوع سیل فروردین سال جاری در پلدختر با احساس نوع دوستی ایران کوچکی تشکیل شد و از اقشار مختلف مردم از جمله دستگاه‌های دولتی به ویژه نیروهای مسلح پای کار آمدند که باید قدر این همدلی را بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم سراسر دنیا از تمام ادیان برای مردم سیل زده پلدختر ابراز ناراحتی کردند اما نظام سلطه و آمریکا مانع ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها