یادواره شهید «علی کماسی» در بروجرد برگزار شد

یادواره شهید «علی کماسی» با عنوان آبروی محله افتخار محله در بروجرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸ - 19June 2019

یادواره شهید «علی کماسی» در بروجرد بر گزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، یادواره شهید «علی کماسی» با عنوان آبروی محله افتخار محله، با حضور حجت‎الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، مسئولان شهرستانی، اقشار مختلف مردم و خانواده های معزز شهدا، روز سه‌شنبه در بروجرد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در این یادواره، اظهار داشت: شهادت واژه مقدسی است که شهید را بزرگ کرده، زیرا شهادت آرزوی دیرینه اولیا و انبیا بود، حضرت علی (ع) بارها فرمودند:« من به امید شهادت زندگی می‌کنم.»

امام جمعه بروجرد  افزود: شهید هنگامی که به برزخ وارد می شود آرزو می کند تا دوباره به دنیا برگردد و شهید شود زیرا خداوند عزت و عظمت والایی به شهیدان داده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی  گفت: پیروز واقعی جنگ هشت ساله شهدا بوده اند، امروز وظیفه ما ادامه راه شهدا است به خصوص کسانی که مسئولیت دارند، مدیون شهدا هستند و باید با خدمت دین خود را به خون شهدا ادا کنند.

وی بیان کرد: مسولان برای هر رفتار و حرکتی که انجام می‌دهند باید در محضر خداوند و شهدا پاسخ گو باشند، باید با اعمال و رفتار خوب و مقابله با نفاق و رانت خواری و منکرات حافظ خون شهدا باشیم.

بنا بر این گزارش، شهید «علی کماسی» در تاریخ ۲۸ خرداد ۶۷ در منطقه «ماووت» عملیات پدافندی به شهادت رسید و در هنگام شهادت ۱۶ ساله بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها