فرمانده سپاه نینوای گلستان تاکید کرد؛

ضرورت جمع‌آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس یکان‌های سپاه در گلستان

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بر ضرورت جمع‌آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس مربوط به یکان‌های تابعه سپاه پاسداران در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ - 20June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان طی جلسه‌ای با سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در تپه نورالشهدای گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ضرورت جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس یگانهای سپاه در گلستان

در ابتدای این جلسه سردار ملک گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس از جمله روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، اخذ تاریخ شفاهی رزمندگان، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، چاپ کتاب و جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس را ارائه کرد و اظهار داشت: مجموعه ما با روحیه‌ای کاملا جهادی و انقلابي جهت رسیدن به اهداف و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح جامعه‌ گام بر می‌دارد و با این تفکر به مسیر خود ادامه خواهد داد.

در ادامه سردار معروفی ضمن تاکید بر جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس مربوط به یکان‌های تابعه سپاه در استان و همچنین توجه ویژه به کارگروه اهل سنت در استان گفت: سپاه نینوای گلستان در راستای انجام اهداف و ماموریت‌های حوزه دفاع مقدس در کنار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار