روزشمار دفاع مقدس (30 خرداد 1363)؛

مراسم تشییع پیکر پاک شهید «علیرضا شه‌بخشی» در کرمان

پیکر پاک سرباز شهید اسلام «علیرضا شه بخشی» از محل ستاد برگزاری مراسم شهدای کرمان تا مسجد جامع تشییع می‌شود.
کد خبر: ۳۵۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ - 22June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در تاریخ 30 خرداد سال 1362 و 1363 استان کرمان شاهد رویدادهایی در حوزه دفاع مقدس بوده که به بخشی از آن اشاره می شود:

30 خرداد سال 1363
اطلاعیه ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی کرمان
ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی استان کرمان از تمام نیروهای که تاکنون از طریق این ستاد به جبهه‌ها نبرد علیه ظلمت اعزام شده‌اند دعوت کرد، حداکثر تا سی و یکم خردادماه جاری جهت سازمان دهی و اعزام به جبهه های نبرد در کرمان به ستاد پشتیبانی جنگ جهاد کرمان و در شهرستانها به ستادهای پشتیبانی جنگ جهاد مراجعه کنند.

مراسم تشییع پیکر پاک شهید اسلام علیرضا شه‌بخشی در کرمان

ستاد برگزاری مراسم شهدای کرمان اعلام کرد، در بیست‌ویکمین روز از ماه مبارک رمضان همزمان با شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) پیکر پاک سرباز شهید اسلام «علیرضا شه‌بخشی» ساعت 8 صبح فردا از محل ستاد برگزاری مراسم شهدای کرمان تا مسجد جامع این شهر تشییع می شود.

30 خرداد سال 1362

مراسم تشییع یک شهید در زرند
پیش از ظهر امروز پیکر پاک پاسداران شهید« اکبر علیزاده» که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه شهادت نا‌ئل آمده با حضور جمع کثیری از روحانیون، اعضای نهادهای و ارگانهای اداری و انقلابی، خانواده‌های شهدا و مردم شهیدپرور از مقابل واحد بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا روابط عمومی سپاه این شهرستان تشییع شد.

شرکت کنندگان در این مراسم بادادن شعارهای کوبنده ادامه جنگ را تا پیروزی نهائی و سلامتی امام تا انقلاب حضرت مهدی (عج) خواستار شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار