برگزاری ️اولین دورهمی خادمین کهف‎الشهدای زاهدان 

اولین دورهمی اعضای خادم‎الشهدا محله ابوذر با محوریت پاسداشت مقام شهدا در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ - 21June 2019

برگزاری ️اولین دورهمی خادمین کهف الشهدای محله ابوذر زاهدان به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اولین دورهمی اعضای خادم‎الشهدا محله ابوذر با محوریت پاسداشت مقام شهدا به جهت ساماندهی در گروههای فرهنگی و اجتماعی کهف‌الشهدا در مسجد ابوذر غفاری بلوار رسالت زاهدان برگزار شد.

«️محمود جوادیان‌فر» تولیت آستان مقدس کهف‌الشهدای محله ابوذر در ابتدای جلسه پیرامون سیره شهدا با تاکید بر سخنان حضرت آقا و هم چنین جنبه‌های معنوی فرهنگ شهدا اظهار داشت: این گردهمایی به منظور کار تشکیلاتی با نگاه تبدیل گام دوم انقلاب به گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شده است.

️وی افزود: کار فرهنگی باید به صورتی دنبال شود تا بتوانیم نسل جوان و نوجوان جامعه را با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم و در حقیقت افرادی را تربیت کنیم که بتوانند راه شهدا را ادامه دهند.

️حجت‌الاسلام «سهیل درویشی» مسئول خادمین افتخاری کهف الشهدای محله ابوذر در جمع جوانان و خادمین افتخاری اظهار داشت: برای انجام  ماموریت در گام دوم انقلاب باید نسبت به نسل گام اول که شهیدان والامقام هستند توجه جدی داشته باشیم.

️وی عنوان کرد: برای نزدیک شدن و شبیه شدن به شهدا باید با خدا شویم اگر چشم و گوش و دل ما الهی شد به راحتی میتوانیم از موانع و سختی‌ها عبور کنیم.

درویشی با اشاره به اینکه خودسازی مهمترین بخش خادمی شهداست افزود: امروز خودسازی نیازمند زنده نگه داشتن یاد و تکریم شهداست تا راه را گم نکنیم.

این نشست‌ها در آینده با حضور اساتید و راویان هشت سال دفاع مقدس نیز برای خادمین افتخاری برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار