مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

هیچ محدودیتی برای دیدار مردم با پیکر مطهر شهدای گمنام نیست

سرهنگ احیامحمد امیری گفت: هیچ منع و محدودیتی برای دیدار مردم با پیکر مطهر شهدای گمنام نیست.
کد خبر: ۳۵۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ - 24June 2019

هیچ محدودیتی برای دیدار مردم با پیکر مطهر شهدای گمنام نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه هماهنگی مراسم تشییع شهدای گمنام استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در روز ششم تیر 150 شهید گمنام به 11 استان کشور انتقال داده می‌شود که استان خراسان شمالی هم جزو این استان‌هاست؛همچنین از این تعداد 15 شهید شناسایی شدند که هر کدام به محل زادگاهشان انتقال داده می‎شود.

وی بیان کرد: تعداد 10 شهید گمنامی که قرار است در خراسان شمالی تشییع و خاکسپاری شوند بر روی دو ماشین کفی تزیین شده که از سوی سپاه جوادالائمه استان تهیه شده است، قرار داده می‌شوند.

امیری در ادامه از پلیس راهور و پلیس راه استان درخواست کرد تا تمهیدات لازم را بخصوص در دو شهرستان شیروان و فاروج ببینند،  گفت: مراسم استقبال در مرکز این دو شهرستان برگزار می‌شود، حجت الاسلام والمسلمین کوثری امام جمعه شیروان در مسجد جامع این شهر سخنرانی خواهد کرد.

وی در خصوص اطلاع رسانی بیان داشت: از سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، صداوسیما و رسانه ها می خواهم در جهت استقبال هر چه باشکوه‎تر از شهدای گمنام اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی تاکید کرد: مسائل امنیتی و فضاسازی سطح شهر باید در اولویت باشند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان مراسم شب وداع با شهدا، شهدای گمنام به محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد انتقال داده می شود و تا صبح عموم مردم می توانند به این محل مراجعه کنند و هیچ منع و محدودیتی برای دیدار مردم با پیکر مطهر شهدای گمنام نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها