یاران صادق/ یادداشت/ حامد افروغ

اینجا چراغی دوباره روشن شد

شهدا همچون گوهری در صدف دفاع مقدس، پشتوانه و دلگرمی ملت ایرانند، هر بار از پس حضور باشکوه و عطرآگین خود، دلها و جان‌ها را چون مسیحا حیات دوباره می‌بخشند.
کد خبر: ۳۵۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 26June 2019

اینجا چراغی دوباره روشن شدگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ اولین بار نیست که در سالروز شهادت بزرگ‌مرد مذهب تشیع و موسس مذهب جعفری، شهدای گلگون‌کفن هشت سال دفاع مقدس که نگهبانان این مذهب شریف هستند، روی دستان پرخواهش مردم صبور و شهیدپرور ایران، برای کسب فیض و برکت تا خانه ابدی‌شان بدرقه می‌شوند.

شهدا همچون گوهری در صدف دفاع مقدس، پشتوانه و دلگرمی ملت ایرانند، هر بار از پس حضور باشکوه و عطرآگین خود، دلها و جان‌ها را چون مسیحا حیات دوباره می‌بخشند تا ثابت کنند که زندگان اصلی آنهایند. آری، هرکس که مصداق بارز ««وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ» شود، برای همیشه جاویدان خواهد شد، حتی اگر پس از 30 سال پاره‌‌های پیکرش را چون برگ گل از زیر خار و خاشاک یک عمر چشم‌انتظاری بیرون آورند و دست‌افشان و پاکوبان بر سر دست‌های تبرک‌جوی عاشقان و شیفتگان راه حق، مشایعت کنند.

شهدا دوباره آمده‌اند تا با حضور گرم و سلام دوباره‌شان، ثابت کنند مردم دیار خویش را فراموش نکرده‌اند و در کشاکش سختی‌ها و بحران‌ها، در راه ایستادگی بر سر عهد و پیمان، به دوستداران‌شان که در عمل به «مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» چشم‌انتظار وصال هستند، خداقوت بگویند.

شهر اگرچه سیاه‌پوش امام عاشقان است، اما با حضور روسفیدان همیشگی تاریخ، می‌رود تا تولد دوباره کسانی را به نظاره بنشیند، که حتی پس از شهادت هم پا به رکاب امام و امت، برای تقویت جبهه حق، همیشه لباس رزم به تن دارند و از گرد راه نرسیده، غبار از چهره ملکوتی آرمان‌های معهود زدوده‌اند.

زمانه هنوز زمانه جنگ است، وقتی احزاب کفر جهانی دست به دست هم داده‌اند تا چراغ انقلاب را خاموش کنند، تعجبی ندارد که یاران آن جهانی ملت ایران هم دوباره رجعت کنند تا به برکت آمدن‌شان، دل‌های مومنین را دوباره چون پاره‌های آهن به هم پیوسته کرده و یاد و خاطره رشادت‌ها و رادمردی‌های دوران دفاع مقدس را به سوغات آورند.

یادشان، نامشان و حضورشان همواره در دل‌ها و خاطره‌های مردم قدرشناس و آزاده ایران‌زمین پاینده باد.

انتهای پیام/ 112

پربیننده ها