یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

«تحریم، تهدید و ترور» ویژگی‌های بارز مستکبران

دنیا با ویژگی‌های تحریم، تهدید، زورگویی و ترور مستکبران جنایتکار آشناست و مردم جهان می‌دانند که شعار دفاع از حقوق بشر، ابزاری برای رسیدن به منافع سران ظالم و مستکبر آمریکایی و صهیونیستی بوده و از این طریق حقوق ملت‌های مظلوم را پایمال و سرمایه‌های آنان را به چپاول می‌برند.
کد خبر: ۳۵۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 19August 2019

تحریم، تهدید و ترور، ویژگی مستکبرانگروه استان‌های دفاع‌پرس- محمدامین میربلوچ‌زهی؛ دنیا با ویژگی‌های تحریم، تهدید، زورگویی و ترور مستکبران جنایتکار آشناست و مردم جهان می‌دانند که شعار دفاع از حقوق بشر ابزاری برای رسیدن به منافع سران ظالم و مستکبر آمریکایی و صهیونیستی بوده و از این طریق حقوق ملت‌های مظلوم را پایمال و سرمایه‌های آنان را به چپاول می‌برند.

سالهاست که دوره زورگویی، تجاوز و پایمال کردن حقوق انسانها به اتمام رسیده و قدرت پوشالی آمریکا از بین رفته و ادعاهای سران زورگوی این کشور استکباری که خود را صاحب و مالک دنیا می‌داند، پوچ و واهی است.

تقویم کشورمان را اگر ورق بزنیم در چهار دهه اخیر واژه‌های تحریم، تهدید، زورگویی، ترور شخصیت‌ها و جنگ و ستیز که از سوی سران مستکبر آمریکایی رخ داده، کام ملت بزرگ ما را تلخ کرده و در دل مردم ایران سربلند موجی از نفرت و انزجار از سران آمریکایی شکل گرفته و مردم ما هرگز ظلم و ستم مستکبران را فراموش نمی‌کنند.

در سالهای نخستین انقلاب اسلامی ترور آیت الله خامنه‌ای و ترور شخصیت‌های دیگر از سوی منافقان کوردل و عوامل بیگانه و دشمنان استکباری صورت گرفت.

در روز شمار انقلاب و دفاع مقدس این روزهای دشوار و ظلم و ستم‌های مستکبران ثبت و ضبط مانده است.

سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای یکی از ظلم‌های سران آمریکایی به ملت و نظام اسلامی ایران است.

در تقویم جمهوری اسلامی ایران می‌خوانیم؛ بعد از تشکیل نظام جمهوری اسلامی در ایران، توطئه‌های استکبار جهانی علیه حکومت نوپای اسلامی فزونی گرفت و با تجهیز و تقویت گروهک‌ها و جریانات ضد انقلاب، درصدد نابودی نظام اسلامی برآمد.

در همین راستا، عوامل ضد انقلاب که تا چندی قبل، با حیله و تزویر، خود را انقلابی معرفی می‌کردند، نقاب از چهره برداشتند و با سوء استفاده از موقعیت به وجود آمده، به سلب آسایش و امنیت مردم مشغول شدند.

یکی از این گروه‌ها، سازمان منافقین خلق (مجاهدین خلق) بود که با ترور شخصیت‌های اسلامی و انقلابی، سعی داشت به اهداف پلید و شوم خود دست یابد.

مقام معظم رهبری که در آن وقت، نماینده امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع و نیز امام جمعه تهران بودند، با روشنگری‌های خویش، مردم را نسبت به ماهیت پلید این گروهک‌ها آشنا و نظرات آنان را در سخنرانی‌ها مطرح می‌ساختند.

همین امر، موجب شد که گروهک منافقین، از میان بردن معظم له را در برنامه کار خود قرار دهد.

در نهایت در ششم تیر 1360، حضرت آیت الله خامنه ای که به منظور ایراد سخنرانی در مسجد ابوذر واقع در میدان ابوذر در شرق تهران حضور داشتند، در حین پاسخگویی به پرسش‌های حاضرین، بر اثر انفجار بمبی که توسط منافقین در یک دستگاه ضبط صوت کار گذاشته شده بود، از ناحیه کتف، گردن و دست به شدت زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

اما ایشان به طور معجزه آسایی زنده ماندند و این از الطاف الهی بود که این گنجینه گرانمایه و عزیز برای رهبری امت اسلام بعد از حضرت امام، حفظ شود تا سکانداری شایسته جهت هدایت کشتی انقلاب اسلامی در اقیانوس متلاطم تحولات جهانی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها