با حضور سردار داود عامری؛

جلسه شورای راهبردی خاطره‌نگاری دفاع مقدس برگزار شد

جلسه شورای راهبردی خاطره‌نگاری دفاع مقدس با حضور سردار داود عامری رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و تعدادی از نویسندگان و اعضای این شورا در سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ - 07July 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، جلسه شورای راهبردی خاطره‌نگاری دفاع مقدس با حضور سردار داود عامری رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، محسن شاه رضایی، جواد کامور بخشایش، قاسم فروغی، مسعود امیرخانی، مهدی فاطمی، سیدرضا میربابا و معصومه رامهرمزی در سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه ابتدا درخصوص سیزدهمین دور از نشست‌های تخصصی منطقه‌ای خاطره نگاری دفاع مقدس با موضوع «ویژگی‌های نثر مستند در کتاب‌ها خاطره» که قرار است در مرداد سال جاری در استان یزد و با حضور نویسندگان، کارشناسان و منتقدان استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان برگزار شود، مباحثی مطرح شد.

در ادامه سردا عامری پیرامون همایش ملی خاطره‌گویی دفاع مقدس با عنوان گنجینه خاطرات پویشی در خاطره‌گویی و خاطره نویسی مبتنی بر یک کار علمی و آموزشی مطالبی را مطرح کردند و مقرر شد تا طرح بسته شده بعد از سیر مراحل تصویب و نظرخواهی از کارشناسان اجرایی شود.

در این جلسه بر اعتلای نشست‌های خاطره گویی با بهره‌گیری از خلاقیت‌های علمی و عملی کشور تاکید شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار