امیر خلبان «علی عفیف» جانشین هوانیروز ارتش شد

امیر خلبان علی عفیف به عنوان جانشین هوانیروز ارتش و امیر خلبان سید قاسم خاموشی به عنوان فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان منصوب شدند.
کد خبر: ۳۵۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ - 07July 2019

امیر خلبان «علی عفیف» جانشین هوانیروز ارتش شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان با اشاره به برخی از تهدیدات پس از پیروزی انقلاب که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب و کشور بوده است، اظهار داشت: اطاعت و حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، صراط مستقیم و تلاش مصرانه برای حرکت در این صراط مستقیم افتخار هوانیروز است.

وی افزود: اطاعت و حمایت از ولایت، راه دفع تهدید‌ها و رمز پیروزی است.

فرمانده هوانیروز ارتش از تلاش‌های سرتیپ خلبان علی عفیف در دوران فرماندهی پایگاه چهارم اصفهان تقدیر کرد و گفت: یقینا ادامه این مجاهدت‌ها در سنگر جانشینی هوانیروز ارتش، منشا خدمات و اثر‌های فراوان خواهد بود.

امیر قربانی همچنین با معرفی امیر خلبان سید قاسم خاموشی به عنوان فرمانده جدید پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، ادامه حرکت شتابان پایگاه چهارم هوانیروز برای به روزآوری امکانات و وسایل پرنده و نیروی انسانی را خواستار شد.

وی ادامه داد: پرچم عزت اسلام در دستان مقام معظم رهبری است و هوانیروز ارتش، سرباز رهبری خواهد بود تا این پرچم با افتخار به دست صاحب اصلی خود حضرت ولیعصر (عج) برسد.

در ادامه این مراسم امیر خلبان علی عفیف جانشین هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تشکر از اعتماد سلسله مراتب فرماندهی در سپردن مسئولیت جدید، تاکید کرد از هیچ اقدامی جهت اعتلای سازمان و افزایش توان رزمی هوانیروز دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار