پاکدل در دیدار با خانواده شهیدان جوزانی‌کهن:

نیازمند حمایت‌های ایثارگران برای ایستادگی در برابر تحریم‌ها هستیم

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در شرایط حساس کنونی نیز کشور همچون گذشته نیازمند حمایت‌های ایثارگران برای مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر تحریم‌ها است.
کد خبر: ۳۵۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ - 09July 2019

نیازمند حمایت‌های ایثارگران برای ایستادگی در برابر تحریم‌ها هستیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و  هنرمند مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید با حضور در منزل شهیدان «محمدعلی جوزانی کهن» و «جواد ملکی» با خانواده معظم این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کردند.

 محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید، در منزل شهید جوزانی کهن ضمن تجلیل از صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: عزت، اقتدار و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا و ایثار خانواده‌های آنان است و در شرایط حساس کنونی نیز کشور همچون گذشته نیازمند حمایت‌های ایثارگران برای مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر تحریم‌ها است.

وی ضمن تاکید بر دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان گفت: دیدار با ایثارگران در اولویت برنامه‌های بنیاد قرار دارد و حجت‌الاسلام  شهیدی نیز همواره بر دیدار مسئولان بنیاد با خانواده‌ها و تجلیل و تقدیر از آنان تاکید دارند.

گفتنی است، شهید محمدعلی جوزانی کهن ۵ مرداد ۱۳۶۷ در اسلام آباد غرب و شهید جواد ملکی اول مرداد ۱۳۶۱ به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها