مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تجلیل از متحولان راهیان نور در یاسوج

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب از متحولان راهیان نور در یاسوج تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۵۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 10July 2019

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفا‌ع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب از متحولان راهیان نور که در جریان اردوهای راهیان نور این استان تحت تاثیر ارزش‌های فرهنگ دفاع مقدس دچار تحول بنیادین شخصیتی شده‌اند، تجلیل می‌شود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: این برنامه ساعت 17 فردا در قالب همایش «حس پروانگی» در گلزار مطهر شهدای یاسوج برگزار خواهد شد.

احمدی تاثیر اردوهای راهیان نور در نوع نگرش و تفکر و منش افراد و همچنین تقویت روحیه انقلابی را از ضرورت‌های برگزاری همایش حس پروانگی عنوان کرد و گفت: این همایش برای دومین سال پیاپی در این استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: نقش فرهنگ ایثار و مجاهدت برای نیل به اهداف و آرمان‌های نظام الهی و تبیین اصول مبانی و ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش زنان این استان در دوران دفاع مقدس، ابراز داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد 3 شهیده به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها