سردار مستاجران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

ثبت تخلفات رانندگی توسط پهپاد‌های هواناجا

فرمانده هواناجا با هشدار به رانندگان متخلف گفت: رانندگان حادثه‌ساز باید بدانند که تخلفات آن‌ها توسط پهپاد‌های هواناجا ثبت می‌شود و جریمه خواهند شد.
کد خبر: ۳۵۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 13July 2019

ثبت تخلفات رانندگی توسط پهپاد‌های هوا ناجا/ بازآماد (اورهال) پهپاد‌ها توسط جوانان نیروی انتظامیسردار «علی مستاجران» فرمانده هواناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به تنوع مأموریت‌های نیروی انتظامی اظهار داشت: مأموران ناجا برای برقراری امنیت در اقصی‌نقاط کشور حضور دارند و مأموریت‌های نیروی انتظامی از مرز‌های کشور شروع و به روستاها و شهر‌ها کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به مأموریت‌های محوله از سوی فرماندهی، مجموعه هواناجا آماده انجام وظیفه است، گفت: خوشبختانه امروز هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تجهیزات نداریم و آماده اجرای مأموریت‌ها هستیم.

سردار مستاجران گفت: با توجه به بهره‌گیری از جوانان متعهد و متخصص در مجموعه ناجا امروز هیچ‌گونه مشکلی در به‌روزرسانی تجهیزات نداریم.

فرمانده هواناجا خاطرنشان کرد: امروز مرز‌های کشور به ویژه مرز‌های شرقی کشور در راستای مبارزه با مواد مخدر توسط پهپاد‌های نیروی انتظامی پایش تصویری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها باعث شده که فرصت‌های زیادی در اختیار جوانان در حوزه بازآماد (اورهال) قرار گیرد، گفت: امروز خوشبختانه پهپاد‌ها و بالگردهای هواناجا توسط جوانان متعهد و متخصص در ناجا بازآماد می‌شوند.

سردار مستاجران در خصوص همکاری هواناجا با پلیس راهور در کنترل ترافیک و پایش هوایی تصاویر گفت: این همکاری از گذشته با پلیس راهور وجود داشته است.

فرمانده هواناجا با هشدار به رانندگان متخلف خاطرنشان کرد: رانندگان حادثه ساز باید بدانند که تخلفات آن‌ها توسط پهپاد‌های هواناجا ثبت می‌شود و جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار