رئیس هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد:

وام اشتغال‌زایی شش درصد به جوانان جویای کار پرداخت می‌شود

سید مندنی سیدی از پرداخت وام اشتغال‌زایی با نرخ سود شش درصد به جوانان جویای کار خبر داد و گفت: اولویت ما در این زمینه خانواده‌های بزرگ ایثارگران و طرح‌های اشتغال روستایی هستند.
کد خبر: ۳۵۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ - 13July 2019

«سید مندنی سیدی» رئیس هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، با اشاره به نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: این استان بیش از 33 هزار رزمنده به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام کرد که از این تعداد حدود یک هزار و 880 نفر شهید شدند و حدود 13 هزار نفر به درجه جانبازی نائل آمدند.

وی به رسالت هیئت رزمندگان اسلام اشاره و عنوان کرد: این هیئت از بازنشستگان نهادها و ارگان‌های مختلف از جمله سپاه، ناجا و غیره تشکیل شده و مأموریت‌های مختلفی را در سطح استان‌ها دنبال می‌کند.

رئیس هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این هیئت یک قرارگاه جهادی در استان‌ها و کارگروه جهادی در شهرستان‌ها دارد که ماموریت قرارگاه جهادی مشارکت و حمایت از دولت و سایر ارگان‌ها در مقابله با حوادث غیرمترقبه است.

سیدی ابراز کرد: هیئت رزمندگان اسلام در حوزه‌های مختلف از جمله امداد و نجات، احداث و ترمیم مسکن، پشتیبانی، برگزاری مراسم های دعا و خدمات‌رسانی به زائران اربعین نیز فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه به دنبال راه‌اندازی هیئت جوانان عاشورایی و هیئت شیرخوارگان حسینی هستیم، عنوان کرد: تقویت هیئت خواهران از اولویت‌های مهم هیئت رزمندگان اسلام است.

رئیس هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هیئت رزمندگان اسلام یک هیئت فرهنگی و جهادی و فراجناحی، فراانتخاباتی و فراسیاسی است که به عنوان یک جمعیت مومن و متعهد، بدون هیچ توقعی برای تداوم و استمرار رسالت جهادی خود پای کار است.

سیدی به رسالت هیئت رزمندگان اسلام در حوزه اشتغال‌زایی اشاره داشت و بیان کرد: وام قرض‌الحسنه با نرخ سود شش  درصد به طرح‌های توجیه‌دار اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود و اولویت ما در این حوزه خانواده‌های بزرگ ایثارگران و طرح‌های اشتغال روستایی هستند.

وی با بیان اینکه ما امروز بزرگ‌ترین مشکل را در بحث بانک‌ها داریم، ابراز کرد: بانک‌ها فقط نزول می‌دهند و پول‌هایی که در بانک‌ها انباشته شده فقط خاک می‌خورد و در این زمینه تدبیر ما اشتباه بوده است.

رئیس هیئت رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به برخی هجمه‌ها به بیت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: آیت‌الله ملک‌حسینی برای ما عزت، افتخار، مشروعیت و سند ملی ما است و آنهایی را که ندانسته در فضای مجازی کارشکنی می‌کنند به شدت محکوم کرده و با آنها مقابله می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها