یدیعوت:

جنگ هوش اطلاعاتی میان حماس و اسرائیل شدیداً ادامه دارد

یک روزنامه صهیونیستی ضمن اعلام اینکه حماس موفق شده اطلاعاتی حساس از برنامه‌های ارتش رژیم صهیونیستی کسب کند، نوشت: این جنگ اطلاعاتی میان دو طرف بشدت ادامه دارد.
کد خبر: ۳۵۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ - 16July 2019

یدیعوت: جنگ هوش اطلاعاتی میان حماس و اسرائیل شدیداً ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت‌ آحارونوت» اعلام کرد: حماس اخیرا به اسناد اطلاعاتی حساس و خطرناکی درباره برنامه‌ها و طرح‌های عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه دست پیدا کرده و جنگ هوش اطلاعاتی میان این دو طرف ادامه دارد.

در گزارش این روزنامه صهیونیستی آمده است: بخش اطلاعاتی حماس، نظامیانی که بخوبی به زبان عبری آشنا هستند، به کار می‌گیرد و این افراد در قالب شخصیت افسران اسرائیلی تلاش می‌کنند اطلاعات حساس را از افسران و نظامیان صهیونیستی بگیرند.

یدیعوت به نقل از منابع نظامی صهیونیستی ادامه داد: تمام ادله نشان می‌دهد که حماس با به کار گیری فضای سایبری، به توانایی خود در زمینه جمع اطلاعات افزوده است.

این روزنامه صهیونیستی سپس نوشت: یکی از افسران جنبش حماس، یک افسر و سرباز در یگان چتربازان رژیم صهیونیستی را قانع کرده تا جزئیات دقیق و درستی درباره برنامه‌ها و فعالیت‌ها این یگان ارائه دهند.

یدیعوت تأکید کرد: حماس طی سال‌های گذشته همواره تلاش کرده اطلاعاتی محرمانه و حساس درباره افسران و نظامیان اسرائیلی کسب کند.

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه هفته جاری اعلام کردند که حماس از طریق حساب‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرده تا اطلاعاتی درباره فعالیت‌ها و طرح‌های ارتش رژیم صهیونیستی جمع‌آوری کند.

بر اساس گزارش وبگاه صهیونیستی «مفزاک لایف»، اخیرا طرف‌های ناشناس برای تعدادی از نظامیان صهیونیستی پیامک‌های ناشناس فرستاده‌اند و درباره مسائل امنیتی با آنها صحبت کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها