سردار رضایی خبر داد؛

الحاق ۹ فروند شناور نیمه‌سنگین به مرزبانی ناجا

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: به‌منظور تقویت یگان‌های دریایی مرزبانی، ۹ فروند شناور نیمه‌سنگین تا پایان امسال به نیرو‌های دریایی جنوب و شمال ازجمله شرق دریای خزر اضافه می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 17July 2019

الحاق 9 فروند شناور نیمه سنگین به مرزبانی ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه نشست با ریش‌سفیدان و معتمدان بخش مرزی «داشلی‌برون» گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صورت حمایت ویژه دولت و مجلس شورای اسلامی و اختصاص ردیف اعتباری لازم، ساخت ۱۲ تا ۱۵ هزار واحد مسکونی تا پایان برنامه ششم توسعه برای کارکنان مرزبانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از ساخت واحد‌های مسکونی، افزایش رفاه کارکنان مرزبانی است که طرح آن نیز در تحقیق میدانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی سال گذشته انجام و به دولت پیشنهاد شده است.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با تأکید بر ضرورت تقویت یگان‌های دریایی مرزبانی، گفت: قرار است با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، ۹ فروند شناور نیمه سنگین تا پایان امسال به نیرو‌های دریایی جنوب و شمال ازجمله شرق دریای خزر (مرزبانی گلستان) اضافه شود.

فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: لازم است برای توسعه بیشتر روابط از طریق وزارت امور خارجه، دیدار‌هایی بین فرماندهان مرزبانی دو کشور ایران و ترکمنستان صورت بگیرد.

بنا بر این گزارش، هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرز‌های زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها