استاندار مازندران:

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای و بزرگداشت شهدای رسانه مورد حمایت استانداری است

احمد حسین زادگان گفت: تشکیل قرارگاه رسانه‌ای و بزرگداشت شهدای رسانه که توسط بسیج رسانه پیشنهاد شده است مورد حمایت استانداری است.
کد خبر: ۳۵۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ - 17July 2019

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای و بزرگداشت شهدای رسانه مورد حمایت استانداری خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران در نشست با اعضای بسیج رسانه استان با اشاره به این که بسیج رسانه یک فرصت برای بیان دستاوردهای نظام در استان  بوده و ایجاد شرایط مناسب برای رونق اقتصادی در سال رونق تولید محسوب می‌شود، اظهار داشت: رسانه‌ها باید بصورت متشکل به توسعه مازندران کمک کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان، با بیان این که رسانه‌ها باید با باور به مقوله پیشرفت و اعتلای استان بپردازند و هیچگاه در همراهی با این موضوع درنگ نکنند، افزود: همدلی و همگامی خانه مطبوعات و بسیج رسانه موجب تشکیلات منسجم در فعالیت‌های رسانه ای خواهد شد.

وی با اشاره به این که رسانه‌ها رکن مهم هر فعالیت در استان هستند و اعتقاد داریم که در برنامه‌ها باید دولت را همراهی کنند، اظهار داشت: تشکیل قرارگاه رسانه‌ای و بزرگداشت شهدای رسانه که توسط بسیج رسانه پیشنهاد شده است مورد حمایت استانداری خواهد بود.

استاندار مازندران واژه بسیج را یادآور برخی ویژگی‌های خاص در تاریخ انقلاب دانست و ابراز کرد: بسیج باید در عرصه رسانه نیز بسیجی عمل کند.

در آغاز این دیدار اعضا حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها