امام جمعه عسلویه:

دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم اطلاع رسانی شود

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد گفت: پیش از انقلاب ما یکی از وارد کنندگان سلاح و تجهیزات بودیم. آمریکا در مقابل شوروی ایران را ژاندارم منطقه کرده بود و سالانه مقادیر زیادی سلاح می‌خریدیم که الان در زمینه تجهیزات دفاعی خودکفا شده‌ایم. باید پیشرفت‌ها را به اطلاع مردم برسانیم.
کد خبر: ۳۵۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ - 19July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد  امام جمعه عسلویه در خطبه‌های امروز نماز جمعه  به حقوق همسران اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از حقوق زنان مراقبت‌های اخلاقی از آنان است. با گفتار کردار و رفتار خود نگذارند آنها به گناه بیفتند و به شوهران خود بی‌میل شوند. روش و منش مردها در رفتار زنان تأثیر دارد و مردان باید از محرمات پرهیز کنند و با زنان معاشرت نیکو داشته باشند.

امام جمعه عسلویه افزود: رهبر انقلاب به ائمه جمعه توصیه فرمودند که وقتی صاحبان قدرت و ثروت و کسانی که چرب زبان هستند به سراغ شما می‌آیند از آنان پرهیز کنید. اینها ممکن است سراغ فرزندان و نزدیکان شما هم بیایند و نفوذ کنند. باید مراقب باشید.

وی تصریح کرد: ما ائمه جمعه فرمایشات آقا را با جان و دل می‌خریم. همه باید مراقب باشند سخن آقا مثل سخن پیامبر و امام معصوم است و هر مسئولی هم باید مراقب باشد.

هاشمی نژاد به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و گفت: پس از پیروزی انقلاب دستاوردهای زیادی داشتیم و در زمینه‌های زیادی به خودکفایی رسیده‌ایم. ما امروز بسیار مقتدر هستیم و دشمن می‌داند ما مقتدر هستیم.

وی تاکید کرد: پیش از انقلاب ما یکی از وارد کنندگان سلاح و تجهیزات بودیم. آمریکا در مقابل شوروی ایران را ژاندارم منطقه کرده بود و سالانه مقادیر زیادی سلاح می‌خریدیم که الان در زمینه تجهیزات دفاعی خودکفا شده ایم. باید پیشرفت‌ها را به اطلاع مردم برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها