امام جمعه موقت بروجرد:

ایران با اتکا به ظرفیت‌های داخلی در مسیر پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کند

حجت‌الاسلام محمدعلی اسدی‌نسب گفت: ایران اسلامی با اتکا به ظرفیت‌های داخل کشور در مسیر پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کند.
کد خبر: ۳۵۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ - 19July 2019

ایران با اتکا به ظرفیت‌های داخلی در مسیر پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کند

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «محمدعلی اسدی‌نسب» امام جمعه موقت بروجرد، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اتکا به ظرفیت‌های داخل کشور اظهار داشت: رهبری در هفته گذشته فرمودند که ایران در حال جوشش از درون است به این معنا که علی‌رغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و فشارهایی که از سوی دشمنان وارد می‌شود اما ایران اسلامی با اتکا به ظرفیت‌های داخل کشور در مسیر پیشرفت و موفقیت حرکت می‌کند.

وی افزود: فرزندان و جوانان برومند ایران اسلامی با اتکا به ظرفیت و توان داخلی موفق شدند در بحث موشکی موفقیت‌های بزرگی کسب کنند که اگر این اتفاق در عرصه اقتصادی رخ دهد و با اتکا به توان و ظرفیت داخلی برای حل مشکلات اقتصادی گام‌هایی برداشته شود و همچنین مدیران هم همه تلاش خود را به‌کارگیرند قطعاً همه مشکلات در بخش اقتصادی برطرف خواهد شد.

امام‌ جمعه موقت بروجرد با اشاره به درخواست پمپئو وزیر خارجه آمریکا عنوان کرد: اگر این اتفاق رخ دهد باید از وزیر خارجه آمریکا سؤال شود که چرا از اسرائیل حمایت می‌کنید؟ چرا با حکومت‌های مختلف در دنیا مخالفت دارید؟ چرا در سوریه نیروی نظامی دارید و در بسیاری از کشورها قلدری می‌کنید؟ چرا داعش را ایجاد کرده‌اید و هزاران نفر از مردمان بی‌گناه را در کشورهای مختلف به خاک و خون می‌کشید و میلیاردها دلار خسارت وارد کرده‌اید؟ چرا خودتان بمب اتم دارید اما با فعالیت‌های هسته‌ای در ایران مخالفت می‌کنید؟

وی تصریح کرد: در طول این سال‌ها آمریکا برای فشار به ملت ایران تحریم‌های ظالمانه‌ای را در نظر گرفته و امروز درحالی‌که دم از مذاکره با ایران می‌زند و تلاش دارد تا با این کشور مذاکره کند همچنان مشغول تحریم است و با همه این شرایط با آمریکا مذاکره نخواهد شد.

حجت اسلام اسدی نسب گفت: قبل از فتنه سال 88 گفته بودند که با فعالیت هسته‌ای ‌ایران مشکلی ندارند اما بعد از فتنه 88 و وقتی همه توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان نقش بر آب شد و ملت ایران دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند، رئیس‌ جمهور آمریکا تغییر موضع داد و نشان دادند که اهداف شومی در سردارند و باید دشمن را در این راستا ناامید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در برابر همه جنایت‌ها و ناجوانمردی‌های دشمنان، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران باعظمت ایستاده و با عمل به رهنمودها و تجربیات رهبری می‌توان همچنان در مسیر سعادت، اقتدار و موفقیت حرکت کرد.

امام‌جمعه موقت بروجرد با اشاره به اینکه شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است افزود: بسیاری از مصوبات بعد از تصویب در مجلس باید به تأیید شورای نگهبان برسد و اگر این مصوبات مخالف شرع و اسلام باشد از آن جلوگیری می‌کند و اقدامات شورای نگهبان از بسیاری مفاسد جلوگیری می‌کند.

وی به نرخ بالای مسکن در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این روزها اجاره‌نشینان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند که ضروری است دولت برای رفع این مشکل سریع‌تر طرحی را برنامه‌ریزی و اجرا کند و صاحب‌خانه‌ها نیز به خاطر خدا کوتاه بیایند و قیمت‌های چند برابر را برای اجاره دریافت نکنند تا این معضل برطرف شود.

حجت اسلام اسدی نسب با تأکید بر توزیع عدالت امکانات شهری در بروجرد عنوان کرد: شهرداری باید در توزیع امکانات شهری اقدامات لازم را انجام دهد چرا در برخی از محلات پایین‌شهر کوچه‌ها وضعیت مناسبی ندارند اما در کوچه‌های بالای شهر امکانات بهتری دارد و کوچه‌ها آسفالت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار