فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

توقیف نفتکش انگلیسی پاسخ قاطع ایران به اقدام خبیثانه این کشور بود

سرهنگ پاسدار «حسن فضلی» گفت: توقیف نفتکش انگلیسی از سوی نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران، پاسخ قاطع ایران به اقدام خبیثانه این کشور بود.
کد خبر: ۳۵۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ - 20July 2019

توقیف نفتکش انگلیسی پاسخ قاطع ایران به اقدام خبیثانه این کشور بودسرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر انگلیسی‌های خبیث اقدام غیرقانونی را نسبت به توقیف نفتکش ایرانی در منطقه داشتند و به هشدارهای کشورمان نیز توجهی نکردند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان تاکید کردند که این اقدام خبیثانه انگلیسی‌ها از سوی نیروهای مومن و انقلابی بی‌پاسخ نمی‌ماند و چنانچه دنیا مشاهده کرد، ایران با قدرت تمام مقابل زورگویان و متجاوزان ایستاده است.

فضلی با اشاره به سرنگون شدن پهپاد آمریکایی‌ها در مرزهای آبی کشورمان و توقیف نفتکش انگلیسی عنوان کرد: ایران مقتدرانه در صحنه حاضر است و به دشمن اجازه نمی‌دهد، اهداف خرابکارانه خود را در منطقه دنبال و نقشه‌های پلیدشان را اجرا کنند.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: ایران قطعا در مسیر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و ادامه راه امام راحل و شهیدان جان بر کف آماده حراست و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و آماده دفاع از مرزهای میهن بوده و دشمنان به امید پروردگار روز خوش نخواهند دید و همیشه ایام به امید و یاری خداوند شاهد پیروزی و ظفرمندی سربازان سپاه اسلام هستیم.

وی متذکر شد: به تعبیر زیبای مقام عظمای ولایت دوران بزن و در رو به سر رسیده و اینطور نیست که شما میگی میزنیم و در میریم، نخیر ما دنبال خواهیم کرد و اینجور نیست ملت ایران رها کند کسی را که به ایران تعرضی بکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها