سردار سلیمانی تاکید کرد؛

ضرورت حضور فعال بسیج در فضای مجازی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اهمیت حضور بسیج در فضای مجازی به‌منظور تبیین انقلاب اسلامی و بالا بردن قدرت نرم جمهوری اسلامی بسیار تعیین کننده است.
کد خبر: ۳۵۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ - 21July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره «طرح ولایت» دانشجویی که عصر امروز با حضور ۴۵۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی توجه به تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی و فرهیخته است و در دوره‌های مختلف و در طی ۴۰ سال گذشته این مهم به خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به بیانه گام دوم انقلاب، شاهد یک برنامه‌ریزی قوی و مستحکم در جهت اعتلای تربیتی نوجوانان و جوانان و ترویج روحیه ایثار و مقاومت در دوره جدید انقلاب هستیم که بسیج با همکاری علما این رسالت را بر عهده گرفتند.

سردار سلیمانی در ادامه گفت: امروز هم شاهد هستیم که هزاران نفر از جوانان از سراسر کشور در کنار محضر شریف و نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) جمع شدند که در یک دوره متنوع تربیتی، دینی و اعتقادی شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: باید حضور سازمان‌یافته جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی برای اعتلای انقلاب اسلامی و عظمت کشور عزیزمان شکل گیرد.

وی با بیان اینکه نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مشهود است، گفت: در حال حاضر، جوان‌سازی و جوان‌گرایی، جزو برنامه‌های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و کادرهای جوان وظایف مهم و گسترده‌ای را بر عهده گرفتند.

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به استفاده از نیروهای جوان و انقلابی در تسهیل امر زیارت گفت: از برنامه‌های بسیج، توجه به برنامه‌های زیارتی است و حضور در مکان‌های مذهبی از جمله حرم مطهر رضوی و یادمان های راهیان نور و اجرای فعالیت های تربیتی در همین راستا هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی گفت: فضای مجازی یک امکان گسترده برای بیان اعتقادات، نظرات، آگاهی بخشی و مقابله با ترفندهای دشمن که سعی در دروغ‌پراکنی اشاعه منکرات دارند، است.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً تصاویری در رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌داد در سالن‌های بسیار بزرگی، کادرهای سازمان‌های تروریستی پشت سیستم‌ها نشسته‌اند و از کشورهای اروپایی سعی می‌کنند افکار عمومی را از طریق فضای مجازی تحت تأثیر قرار بدهند و اعتقادات خودشان که جیره‌خواری از استکبار است را ترویج کنند، لذا اهمیت حضور ما در فضای مجازی به‌منظور تبیین انقلاب اسلامی و بالا بردن قدرت نرم جمهوری اسلامی بسیار تعیین کننده است و بسیج باید این اقدام را در کانون توجه خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار