سردار کارگر در یادواره شهدای نیروی انتظامی املش:

دشمن تلاش می‌کند به اقتدار نیروی انتظامی خدشه وارد کند/ برخی در کشور حرف صهیونیست‌ها را تکرار می‌کنند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این‌که امروز دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا به اقتدار نیروی انتظامی خدشه وارد کند، گفت: اگر کسی به ناجا جسارت کند، با دشمن انقلاب اسلامی همراهی کرده است؛ این نهاد انقلابی نیرو‌هایی مؤمن و با آبرویی دارد که باید از آن‌ها حمایت کرد.
کد خبر: ۳۵۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ - 24July 2019

دشمن تلاش می‌کند به اقتدار نیروی انتظامی خدشه وارد کند/ برخی در کشور حرف صهیونیست‌ها را تکرار می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گیلان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان «املش» با بیان این‌که این شهرستان بیش از ۲۳۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، اظهار داشت: امروز اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و اتکا بر جهاد فی‌سبیل‌الله است.

وی افزود: کشور ما امروز به جایی رسیده است که با سامانه ساخت داخل، پهپاد پیشرفته آمریکایی‌ها را منهدم می‌کنیم و با صدای بلند و با پیروی از نهضت متعالی حضرت امام خمینی (ره) و در پشتیبانی از رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فریاد می‌زنیم که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: وقتی «صدام» به ایران حمله کرد، ما توان تولید سیم‌خاردار نداشتیم؛ درحالی‌که امروز موشک می‌سازیم.

سردار کارگر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در علوم پزشکی و سایر علوم قطب منطقه است، تصریح کرد: امروز نه‌تنها جمهوری اسلامی ایران در منطقه در امنیت کامل به سر می‌برد، بلکه خیلی از کشور‌های منطقه نیز با تکیه بر جمهوری اسلامی ایران امنیت خود را تامین می‌کنند؛ عراق، سوریه و یمن با تکیه و الگو برداری از جمهوری اسلامی ایران تروریست‌ها و حامیان آن را به زانو درآورده‌اند.

وی با اشاره به افزایش تعداد تحصیل‌کرده‌ها و روند تولید علم در کشور، خاطرنشان کرد: وعده الهی حق است و اگر به حرف خدا گوش فرا دهیم، خداوند نیز به وعده خود عمل می‌کند؛ ملتی که به‌فرمان ولی خدا گوش دهد، پیروز خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن تمجید از عملکرد مجاهدانه نیروی انتظامی، به‌ویژه در پاسداری از مرزها و با بیان این‌که نیروی انتظامی کار بسیار سختی را برعهده دارد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در طول سال بین ۷۵ تا ۱۰۰ شهید به انقلاب اسلامی ایران تقدیم می‌کند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان امنیت برقرار نبود، تا جایی‌که یک زن نمی‌توانست شب‌ها تنها بیرون برود؛ ولی امروز به زحمت همین عزیزان نیروی انتظامی، امنیت در تمامی ساعات شبانه‌روز در سراسر کشور برقرار است.

سردار کارگر با بیان این‌که امروز دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا اقتدار نیروی انتظامی را تضعیف کند، بیان داشت: اگر کسی به نیروی انتظامی جسارت کند، با دشمن انقلاب اسلامی همراهی کرده است؛ نیروی انتظامی نیرو‌هایی با آبرو دارد و باید از آنها حمایت کرد.

وی با تأکید بر این‌که یکی از سرکرده‌های صهیونیست‌ها چندوقت پیش گفته بود که باید برای سرنگونی نظام ایران، بنیان خانواده‌های ایرانی را از هم پاشید، گفت: برخی هم در کشور حرف صهیونیست‌ها را تکرار می‌کنند؛ لذا ماموران شریف ناجا باید با تمام توان به وظایف خود عمل کنند و اگر این اقتدار حفظ شود، شاید بتوان دل خانواده‌های شهدا را شاد کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: به خانواده‌های شهدا قول می‌دهیم تا با پیروی از فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی ایران دفاع کنیم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها