شیخ نعیم قاسم:

ترسی از تهدیدهای اسرائیل نداریم

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت که ما ترسی از تهدیدهای اسرائیل نداریم و بر این باوریم که مسئولیت ما این است که در میدان آماده بمانیم.
کد خبر: ۳۵۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ - 26July 2019

ترسی از تهدیدهای اسرائیل نداریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل جنبش حزب الله لبنان طی سخنانی در دانشگاه «آل زعیتر» اظهار داشت  که جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی، تأثیرات بسیاری علیه سیاست‌های آمریکایی-صهیونیستی داشت.

وی تصریح کرد که جنگ 33 روزه، لبنان را از نقشه اسرائیلی خاورمیانه جدید نجات داد و اصول منطقه را بر مبنای استقلال بنا نهاد.

پایگاه خبری «العهد» به نقل از قاسم گزارش داد که نکته مهم پس جنگ 33 روزه این بود که تمامی ملت‌های منطقه در پی استقلال و مقاومت بودند و همه توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه ما در لبنان از سیاست گله و شکایت، به سیاست مقاومت و بازدارندگی تغییر مسیر دادیم، تصریح کرد که این مسئله باعث شد، دشمن اسرائیلی تهدیدهای پر سر و صدایی داشته باشد که مانند بمب‌های صوتی است؛ ولی به خاطر ناتوانی خود برای مقابله با مقاومت و لبنان، نمی‌تواند کاری کند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی امروز اگر بخواهد دست به اقدامی بزند، هزاران بار محاسبه می‌کند، بر این باور است که علت این مسئله، این است که این رژیم، بازداشته شده است و می‌داند که جریان مقاومت، مصالحه نمی‌کند.

قاسم خاطرنشان کرد که عملیات ما عملیات سیاسی نبوده، بلکه همیشه عملیات مقاومتی است که هدف از آن، آزادسازی سرزمین است و اسرائیل می‌داند که جبهه‌ داخلی وی در معرض حمله قرار دارد.

وی تأکید کرد که دشمن اسرائیلی باید بداند که ما با سه‌گانه ارتش-ملت-مقاومت در حمایت از استقلال و آزادسازی سرزمین خود به جایگاه والایی دست یافته‌ایم.

معاون دبیر کل حزب الله در پایان اعلام کرد: ما ترسی از تهدیدهای اسرائیل نداریم و بر این باوریم که مسئولیت ما این است که در میدان آماده بمانیم. هر روز، تجهیزات ما بیشتر و بر دقت ابزارها و امکانات ما افزوده می‌شود و آمادگی ما افزایش می‌یابد؛ زیرا معتقدیم که این مسیر، همان مسیری است که از ما حمایت می‌کند و ب نتیجه درست منتهی می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها