مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

باشگاه افسران سنندج قلب مقاومت در مقابله با ضدانقلاب است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: باشگاه افسران سنندج محل تجمع نیروهای سپاهی، ارتشی و پیشمرگان مسلمان کُرد در مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب در استراتژیک‌ترین نقطه شهر در سال 58 بود.
کد خبر: ۳۵۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 29July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان در جلسه کارگروه فرهنگی که امروز در فرمانداری برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کارگروه در برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، این برنامه را یک حرکت بزرگ فرهنگی در جامعه دانست که منشا خیر و برکت برای استان بود.

وی به حضور کاروان های راهیان نور در استان اشاره کرد و گفت: یکی از مکان‌هایی که مورد بازدید کاروان‌های راهیان نور قرار می گیرد مرکز فرهنگی و یادمان شهدای گمنام و مقاومت شهرستان سنندج است که سالیان سال پذیرای زائران از اقصی نقاط کشور است.

باشگاه افسران سنندج  قلب مقاومت در مقابله با ضدانقلاب است

مالکی خاطرنشان کرد: یادمان باشگاه افسران سنندج یکی از نمادهای مقاومت و ایستادگی رزمندگان و فرزندان امام است. تعدادی از پاسداران، نیروهای ارتش و پیشمرگان مسلمان کُرد با تصرف سنندج توسط ضدانقلاب، در باشگاه افسران به دلیل اشرافیت به منطقه مستقر ‌شدند و دفاع‌شان از این نقطه شروع شد.

باشگاه افسران سنندج  قلب مقاومت در مقابله با ضدانقلاب است

وی در ادامه به مشکلات دسترسی این یادمان اشاره کرد و گفت: یادمان باشگاه افسران به واسطه اینکه در مرکز شهر قرار گرفته با مشکل دسترسی و جاده‌ای برخوردار است که اوج حضور کاروان‌های راهیان نور باعث بروز مشکلاتی از جمله ایجاد ترافیک در محدوده یادمان است.  لذا نیاز است که برای برطرف کردن این مشکل همه ارگان‌ها مرتبط در خصوص مرتفع کردن این مشکل و وسعت جاده دسترسی یادمان اقدام ضروری انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار