فرمانده سپاه «فجر» استان فارس:

ارتش و سپاه برادرانه در دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند

سردار «سید هاشم غیاثی» گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند و ارتش و سپاه برادرانه و صمیمانه در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی در کنار هم نقش‌آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ - 29July 2019

ارتش و سپاه برادرانه در دفاع از انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه «فجر» استان فارس، سردار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه «فجر» به همراه جمعی از مسئولان این سپاه، با امیر سرتیپ دوم «ابوالقاسم رضایی» فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد دیدار کرد.

سردار «غیاثی» در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب امیر «رضایی» به سِمَتِ فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند و ارتش و سپاه برادرانه و صمیمانه در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی در کنار هم نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان این‌که یکپارچگی، ارتباط صمیمانه و هم‌پوشانی سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی از عوامل اصلی اقتدار نیروهای مسلح کشور است، گفت: وجود جوانان مؤمن، نخبه و انقلابی در بدنه نیروهای مسلح کشور و خودکفایی در طراحی و تولید تجهیزات دفاعی که با بهره‌گیری از دانش روز و فناوری‌های نوین به‌دست‌آمده است قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان زبانزد کرده است.

سردار غیاثی با اشاره به  اینکه پاسخ نیروهای مسلح کشور به تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی یک پاسخ کوبنده و ویرانگر خواهد بود، گفت: تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی به‌صورت لحظه‌به‌لحظه رصد می‌شود و در صورت نیاز همان‌طور که نمونه‌هایی را شاهد بودیم پاسخ مقتدرانه از طرف عناصر مؤمن در نیروهای مسلح کشور به اقدامات تحریک‌آمیز دشمنان داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه با ایثار و ازجان‌گذشتگی نیروهای مسلح فضای کشور دارای امنیت پایدار است، گفت: برای تأمین این امنیت پایدار و دفاع از کشور باید قدرتمند و قوی باشیم و سپاه و ارتش به‌عنوان دو نهاد انقلابی ارکان اساسی اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه روحیه جهادی و اقدام انقلابی شاخصه فرماندهان موفق است، گفت: در استان فارس ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین فرماندهان و رده‌های سپاه و ارتش وجود دارد.

سردار غیاثی با بیان اینکه ایمان به خدا و ولایتمداری وجه تمایز نیروهای مسلح کشور با سایر نیروهای نظامی در جهان است، گفت: این 2 شاخصه مهم عوامل اصلی موفقیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مأموریت‌های محوله هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار