۱۳ مرداد انجام می‌شود؛

رقابت ایران با ارمنستان، روسیه و قرقیزستان در رشته «بیاتلون‌تانک»

تیم ایران در روز دوم رقابت‌های رشته «بیاتلون‌تانک» از سری مسابقات نظامی ۲۰۱۹ روسیه با تیم‌هایی از ارمنستان، روسیه و قرقیزستان رقابت می‌کند.
کد خبر: ۳۵۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ - 31July 2019

رقابت ایران با ارمنستان، روسیه و قرقیزستان در رشته «بیاتلون تانک»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در رقابت‌های «بیاتلون» تانک امسال که ۲۵ کشور شامل آذربایجان، آنگولا، ارمنستان، بلاروس، ونزوئلا، ویتنام، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، زیمباوه، چین، کوبا، کویت، لائوس، مغولستان، میانمار، روسیه، صربستان، سوریه، سودان، تاجیکستان، ازبکستان، اوگاندا، سریلانکا و آفریقای جنوبی شرکت دارند، تیم‌ها به دو دسته تقسیم شده‌اند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، تیم کشورمان با کشور‌های ارمنستان، روسیه، قرقیزستان، چین، بلاروس، صربستان، آذربایجان، ونزوئلا، مغولستان، سوریه و قزاقستان در یک دسته قرار گرفته که در این دسته، کشورمان با تیم‌هایی از ارمنستان، روسیه و قرقیزستان هم‌گروه است.

این رقابت‌ها از ۱۲ مرداد در «آلابینو» مسکو آغاز می‌شود که در روز اول تیم‌های چین، بلاروس، صربستان و آذربایجان و در روز دوم که ۱۳ مرداد خواهد بود نیز تیم‌هایی از ایران، ارمنستان، روسیه، قرقیزستان، ونزوئلا، مغولستان، سوریه و قزاقستان به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های شرکت‌کننده حداکثر از ۲۱ نفر تشکیل شده‌اند که در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها