امیر حیدری در پاسخ به دفاع پرس عنوان کرد

بکارگیری موشک‌های هوشمند ضد زره و تسلیحات دورزن در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) نزاجا

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) سلاح‌هایی که غالبا ضد ادوات هوایی و ضد ادوات زرهی بوده، تسلیحات دورزن که در ماموریت‌های نزاجا قابل استفاده هستند، و موشک‌های هوشمند ضد زره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ - 07December 2014

بکارگیری موشک‌های هوشمند ضد زره و تسلیحات دورزن در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) نزاجا

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه اختتامیه مسابقات قرآنی آجا در پاسخ به سؤال دفاع پرس مبنی بر اینکه نزاجا از چه تجهیزاتی در رزمایش آتی خود استفاده خواهد کرد، اظهار داشت: تسلیحات جدید نیروی زمینی در رزمایش محمد رسولالله(ص) مورد استفاده عملیاتی قرار میگیرند.

وی که در جمع خبرنگاران سخن میگفت، افزود: سلاحهایی که غالبا ضد ادوات هوایی و ضد ادوات زرهی بوده، و تسلیحات دورزن که در ماموریتهای نزاجا قابل استفاده هستند در این رزمایش مورد استفاده قرار میگیرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه برد عملیاتی موشکهای ما در سطحی است که نیازهای نزاجا را برطرف میکند، گفت: از موشکهای هوشمند ضد زره نیز در رزمایش محمد رسولالله(ص) استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه محدوده این رزمایش نسبت به قبل در گستره وسیعتری انجام میگیرد، اظهار داشت: در این رزمایش سه ماموریت اساسی را دنبال می کنیم که مهمترین آن نمایش عزت و اقتدار نیروی زمینی است و ماموریت دوم نهادینه کردن تاکتیکهای جدید رزمی در بازه زمانی بین رزمایشها است.

سرتیپ حیدری تصریح کرد: ماموریت سوم ما در این رزمایش بهکارگیری و تست عملیاتی تسلیحات جدید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار