فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

امروز رژیم صهیونیستی با گسترش جبهه مقاومت امنیتی ندارد

سردار مرتضی کشکولی گفت: امروز رژیم صهیونیستی در اثر کارکرد انقلاب اسلامی و گسترش جبهه مقاومت هیچ امنیتی ندارد.
کد خبر: ۳۵۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ - 06August 2019

امروز رژیم صهیونیستی در اثر گسترش جبهه مقاومت امنیتی ندارد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در همایش بیانیه گام دوم انقلاب که به‌ همت سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ‌ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد به ارائه چهار کد برای فروپاشی استکبار پرداخت و اظهار داشت: آمریکا در منطقه ما چهار استراتژی مهم را داشت و پایدارترین آنها حفظ امنیت رژیم صهیونیستی‌ است.

وی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در اثر کارکرد انقلاب اسلامی و گسترش جبهه مقاومت هیچ امنیتی ندارد، افزود: دومین راهبرد آمریکا در منطقه ما حفظ امنیت انرژی بود، اما امروز انگلیس، ژاپن و بقیه کشورها می‌گویند انتقال انرژی و نفت آنان به خودشان مرتبط است و ما حافظ امنیت حمل‌ونقل و ترانزیت نفت در خلیج‌فارس نیستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه سومین استراتژی آمریکا این است که جان شهروند آمریکایی در جهان خط قرمز ماست، عنوان کرد: امروز از آمریکایی‌ها در افغانستان و عراق کشته می‌شوند، اما آنان نمی‌توانند هیچ واکنشی داشته باشند.

وی چهارمین استراتژی آمریکا را امنیت شرکا دانست و بیان کرد: ایران در گذشته ژاندارم خلیج‌فارس و شریک استراتژیک آمریکا بود، تا چند وقت پیش آمریکا می‌گفت کسی حق ندارد به شرکای ما مانند عربستان و شرکای منطقه نگاه چپ داشته باشد، اما امروز آنان پایتخت در برابر پایتخت و فرودگاه در برابر فرودگاه را مطرح می‌کنند.

کشکولی با بیان اینکه امام خامنه‌ای پنج مرحله را برای تحقق هدف‌های انقلاب اسلامی از قبل طراحی کرده‌اند، گفت: ایشان در سال 77 یک بیانیه را خطاب به جوانان، مراجع، دولتی‌ها، مردم و جریانات سیاسی مطرح کرده‌اند، اما خطاب ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب فقط جوانان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه روح حاکم در بیانیه گام دوم انقلاب امیدواری و اعتماد به‌نفس است، خاطرنشان کرد: ما باید یاد بگیریم که در هیچ حادثه‌ای امید خودمان را از دست ندهیم؛ این بیانیه عبارات نوینی مبتنی بر واقعیت دارد که مایه مباهات است.

کشکولی با بیان اینکه آمریکا در اغتشاشات و تابستان داغ می‌گفت که ایران سالگرد چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهد دید، اظهار داشت: ما به کوری چشم آنان چهلمین سالگرد انقلاب را مشاهده کردیم، رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب از انقلاب ماندگار نام برده‌اند و این به‌معنای بی‌اعتنایی به حرف‌های بیهوده دشمنان در مورد انقلاب است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یک راهبرد است اما مخاطب آن خواص نیست عموم مردم و به‌ویژه جوانان است، مقام معظم رهبری می‌فرمایند که موضوعات انقلاب اسلامی برای نسل جوان باید به‌خوبی بیان شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب نظام انقلابی را مطرح و دعوای بین گروه‌های سیاسی در مورد صرف ساختار سیاسی و یا صرف روح انقلابی‌گری را رفع کردند که هم اعتقاد به نظام و هم اعتقاد به انقلابی‌گری درست است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما زنده و پویاست، بیان کرد: دو قطب مادی جهان قبلی بین آمریکا و شوروی سابق بود و همه کشورهای جهان زیر دو قطب شرق و غرب بودند، اما به‌برکت انقلاب اسلامی قطب شرق فرو ریخت و رئیس‌جمهور وقت آمریکا آن زمان گفت جهان یک دهکده  و من نیز کدخدای آن هستم.

کشکولی با اشاره به پول واحد و نظام سیاسی اروپا در برابر قطب آمریکا گفت: رهبر انقلاب می‌فرمایند جهان از آن دو قطبی خروج کرده و به چندقطبی رسید، اما امروز دوباره جهان دوقطبی بین اسلام و استکبار  شکل گرفته‌ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تجدیدناپذیری انقلاب را مطرح کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان داخلی، کوتوله‌های سیاسی داخلی و دشمنان خارجی در بوق‌وکرنا می‌کنند که مردم در تعیین سرنوشت خود هیچ‌کاره‌اند، اما مردم در انتخابات به گزینه‌های مورد نظر خود رأی داده و آنان در رأی‌دادن آزاد هستند.

کشکولی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سیل پلدختر اظهار داشت: 18 هزار جوان بیل‌به‌دست از همه‌جای کشور به این شهر آمدند و پلدختر و باغ‌های مناطق سیل‌زده لرستان را از گل‌ولای پاک کردند و الان هم مشغول ساخت‌وساز واحدهای مسکونی هستند.

وی بیان اینکه ما و به‌ویژه جوانان باید به علم، پژوهش، امنیت و اخلاق اهتمام داشته باشیم، افزود: سبک زندگی ما در برابر سبک زندگی غربی‌ست، نیکسون رئیس‌جمهور اسبق آمریکا می‌گفت مسلمانان با آرامش سیاسی خود نظم جهان را دگرگون می‌کنند و نگذارید آنان جان بگیرند، اما الان گفتمان مقاومت در جهان شکل گرفته‌ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به مفهوم مردم‌سالاری دینی عنوان کرد: دین ناقض حقوق مردم نیست و مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی حضور دارند، حکومت هم دینی بوده و این ارزش تجدیدناپذیری‌ست.

کشکولی با بیان اینکه ظلم‌ستیزی در بین مردم ما نهادینه شده‌است در بخشی دیگر از سخنان خود به مدیریت جهادی در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که مدیریت جهادی قائل به اصل ما می‌توانیم است، مدیر جهادی توکل به خدا، اعتماد به‌نفس، خودباوری و بصیرت دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه روشنفکری مختص به خواص و عده‌ای کم از مردم است، اما مقام معظم رهبری می‌فرمایند که ما انحصار روشنفکری را در مملکت‌مان شکسته‌ایم و عوام ما روشنفکر هستند، خاطرنشان کرد: ایشان هم‌چنین می‌فرمایند که دولت‌ها در دنیا سعی می‌کنند که مردم را از بینش سیاسی دور کنند، اما ما برعکس سعی می‌کنیم که مردم را با بصیرت‌تر کنیم تا نظام پایدارتر شود.

کشکولی با اشاره به پاسداری از انقلاب در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: کوهدشت در انقلاب اسلامی پیشروست، اما در انقلاب اسلامی دچار تحول شد و در آغاز انقلاب بیش‌تر مسئولان لرستان از کوهدشت بوده‌اند، هم‌چنین این شهرستان در جنگ تحمیلی دارای دو گردان بوده ‎است.

وی با بیان اینکه باید تنش‌های سیاسی را با بلوغ سیاسی در تراز انقلاب اسلامی کنیم، افزود: ان‌شاءالله در سایه گام دوم انقلاب این نقیصه هم رفع می‌شود و دعواهای تند سیاسی باید منعطف شود تا همه بتوانیم هم‌افزایی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها