امام جمعه دهدشت:

صبر ملت ایران در برابر توطئه‌ها سبب سرافکندگی دشمنان شده است

حجت‌الاسلام «سید نصیرحسینی» گفت: ملت ایران سال‌هاست در برابر توطئه‌های دشمنان صبر دارد و این شکیبایی منجر به عزت، عظمت و شکوه این ملت و نظام و سرافکندگی دشمنان شده است.
کد خبر: ۳۵۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ - 09August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید نصیرحسینی» امام جمعه دهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: فرهنگ کار در شهرستان باید از پشت‌میز نشینی تغییر کند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای، گفت: زیر ساخت‌های خوبی در این حوزه فراهم است اما متأسفانه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

حسینی افزود: جوانان باید به سمت آموزش مهارت در مراکز فنی و حرفه‌ای سوق داده شوند تا بعد از مهارت‌آموزی در بازار کار مشغول شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بعد از فارغ والتحصیلی مدرک به دست و بیکار می‌شوند، تصریح کرد: باید فرزندان را به سمت رشته‌های فنی ترغیب کنیم.

امام جمعه دهدشت گفت: استان ما در گذشته عشایری بود و مردم همه مایحتاج خود را به دست خود تولید می‌کردند که فرهنگ خوبی بود و مردم متکی به دولت نبودند اما امروز این فرهنگ کم‌رنگ شده است.

حسینی با بیان اینکه باید در برابر مشکلات صبر کرد، افزود: ملت ایران سال‌هاست در برابر توطئه‌های دشمنان صبر دارد و این شکیبایی منجر به عزت، عظمت و شکوه این ملت و نظام و سرافکندگی دشمنان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها