امام جمعه تبریز:

قرارگاه خاتم‌الانبیا ما را در تامین بنزین خودکفا کرد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه با بهره‌برداری از پالایشگاه ۳۶۰ هزار بشکه‌ای ستاره خلیج فارس، کمک بزرگی به جهش تولید بنزین و فرآوری نفتی کرد و در حوزه بنزین خودکفا شدیم.
کد خبر: ۳۵۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ - 09August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل‌ هاشم» نماینده ولی فقیه در استان امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه آیا سیاست حذف چهار صفر از پول ملی خوب یا بد است، اظهار داشت: این روند در برخی کشورها جواب داده و توانسته است در بلندمدت جلوی افزایش تورم را بگیرد، ولی در برخی موارد به کاهش تورم منجر نشده است که از کشورهای موفق می‌توان به ترکیه و هلند اشاره کرد و از کشورهای ناموفق در این زمینه نیز می‌توان آرژانتین و زیمباوه را مطرح کرد. 

وی افزود: بیش از ۱۰۰ کشور دنیا تاکنون برای مقابله با تورم با بازگرداندن اقدام به حذف صفر از پول ملی کرده‌اند که اولین تجربه حذف صفر مربوط به کشور آلمان است. 

امام جمعه تبریز در ادامه صحبت‌های خود بیان داشت:قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بهره‌برداری از پالایشگاه ۳۶۰ هزار بشکه‌ای ستاره خلیج فارس، کمک بزرگی به جهش تولید بنزین و فرآوری نفتی کرده است؛ به طوری که علاوه بر خودکفایی، به تولید بنزین و تبدیل به صادرکننده بنزین کمک کرده است.  

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به دیدار اخیر رهبری با جوانان گفت: طبق فرمایش ایشان باید با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر پیشرفت را امکان‌پذیر کرد، چراکه برای رسیدن به مرزهای دانش و فناوری همچنین جلو بودن این مرزها هدف داشته باشند. 

امام جمعه تبریز به تماس‌های مکرر مردم در مورد قطع آب و فشار آب نیز اشاره کرد و افزود: کمبود آب بر همگان روشن است ولی باید به موقع اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند که چه زمانی آب قطع و یا کم فشار است.

وی یادآور شد: افرادی که قصد شرکت در انتخابات دارند، توجه کنند به جای اینکه رقبای خود را تخریب کنید، خود را اثبات کنید یعنی ویژگی‌های خود را به عوض نفع دیگر مطرح کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها