سردار مقیمی عنوان کرد؛

تمرکز پلیس امنیت اقتصادی بر پروند‌ه‌های کلان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: مهمترین اولویت ما کشف پرونده‌های کلان اقتصادی است.
کد خبر: ۳۵۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 10August 2019

تمرکز پلیس امنیت اقتصادی بر پروند‌های کلان خواهد بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در مراسم بازدید سردار «ایوب سلیمانی» از پلیس امنیت اقتصادی، اظهار داشت: ساماندهی فعالیت مرزنشینان، تغییر فعالیت مناطق آزاد، کاهش میزان توزیع کالا‌های خارجی در بازار و بحث کاهش تمایل شهروندان به نگهداری دارایی ازجمله مباحثی است که پلیس اقتصادی به آن ورود کرده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش دستگیری و کشف پرونده‌های کلان ازجمله دیگر اقدامات پلیس امنیت اقتصادی است، گفت: ما در پلیس امنیت اقتصادی سعی کرده‌ایم که تمرکزمان بر روی پرونده‌های کلان باشد؛ مگر اینکه پرونده‌های خرد سازمان‌یافته‌ای داشته باشیم.

سردار مقیمی افزود: استقرار ناجا در مبادی هدف و دسترسی به سامانه‌های رسمی سازمان‌ها در حال انجام است که توفیقات خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که به سمت کشف پرونده‌های کلان اقتصادی پیش برویم، عنوان کرد: در چهار ماه گذشته، ارزش ریالی پرونده‌ها ۱۶۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان گفت: سرهنگ «سهراب بهرامی» اولین کارآگاه مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی است که به عنوان جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی منصوب شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار