سردار هادیانفر عنوان کرد؛

تخلف گمرک در صدور مجوز 2 ماهه تردد خودرو‌های مناطق آزاد

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه صدور مجوز تردد دو ماهه خودرو‌های مناطق آزاد در کشور تخلف است، گفت: ورود خودرو‌های بالای 2500 سی‌سی مناطق آزاد به کشور به جز خودرو‌های ساخت آمریکا آزاد است.
کد خبر: ۳۵۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ - 11August 2019

تخلف گمرک در صدور مجوز 2 ماهه تردد خودرو‌های مناطق آزادبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید سرزده از ساختمان جدید پلیس راهور و مرکز شماره‌گذاری جزیره کیش با بیان اینکه مدت زمان مرخصی خودرو‌های مناطق آزاد برای تردد در کشور یک ماه است، اظهار داشت: مجوزی که گمرک برای تردد پیوسته دو ماهه برای خودرو‌ها صادر کرده، تخلف است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به توقیف چندین خودرو مناطق آزاد به ویژه خودرو‌های مناطق آزاد کیش در استان‌های کشور همچون تهران، اصفهان و شیراز، گفت: به دلیل اینکه گمرک برای این خودرو‌ها مجوز تردد دو ماهه صادر کرده و این خلاف قوانین است، این خودرو‌ها توقیف شده‌اند؛ اما با نزدیکی به ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر، دستور رهاسازی خودرو‌ها و بازگشت آن‌ها به مناطق آزاد را صادر کرده‌ایم.

سردار هادیانفر ورود خودرو‌های بالای دو هزار و 500 سی سی مناطق آزاد به کشور به جز خودرو‌های آمریکایی را بلامانع دانست و تأکید کرد: خودرو‌های کشور‌های همسایه که در کشور در حال تردد هستند به دلیل موضوع گردشگری بوده و برای آن‌ها منعی وجود ندارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها