بختیاری:

واحد‌های تعمیری کمیته امداد خوزستان تا پایان شهریور تحویل داده می‌شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره واحد‌های تعمیراتی در سطح استان خوزستان گفت: یک هزار و ۲۰۰‌ واحد تعمیری آسیب دیده از سیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان شهریور تحویل داده می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 12August 2019

واحد‌های تعمیری کمیته امداد خوزستان تا پایان شهریور تحویل داده می‌شوندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در جمع گروه جهادی شهید آوینی مستقر در روستای بُنده شهرستان سوسنگرد ضمن تبریک عید قربان و آغاز دهه ولایت به مردم خوزستان اظهار داشت: بازدید از اقدامات اردوی جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح خوزستان در حال انجام است.

وی بیان کرد: در استان خوزستان باتوجه به سیل عجیب و به لطف خدا و همت مردم شاهد حضور همه اقشار و صنوف در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بودیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: در سطح خوزستان 700 واحد ایجادی و یک هزار و 200 واحد تعمیری در برنامه است که تعدادی از واحد‌های احداثی تا پایان شهریور و در مجموع تا پایان سال تحویل داده می‌شوند.

بختیاری درباره واحد‌های تعمیراتی در سطح استان خوزستان گفت: یک هزار و 200‌ واحد تعمیری آسیب دیده از سیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هم تا پایان شهریور تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها