جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

دشمنان انقلاب به اقتدار ایران اسلامی اعتراف می‌کنند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز دشمنان انقلاب به اقتدار ایران اسلامی اعتراف می‌کنند که این اعتراف قابل اهمیت و نشان از حقیقت اقتدار نظام دارد.
کد خبر: ۳۵۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 13August 2019

دشمنان انقلاب به اقتدار ایران اسلامی اعتراف می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان خراسان‌ شمالی اظهار داشت: سپاه پاسداران باید برای تحقق وعده‌های الهی بر‌‌اساس فداکاری شهدا و آرمان‌های انقلاب همیشه آماده باشد.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان بیش از هر زمان دیگری از اقتدار نظام جمهوری اسلامی هراس دارند و دشمنان انقلاب، به اقتدار ایران اسلامی اعتراف می‌کنند که این اعتراف قابل اهمیت و نشان از حقیقت اقتدار نظام دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: 31 سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته و تاکنون هیچ کشوری جرات شلیک حتی یک گلوله به سمت خاک ایران را نداشته و ندارد.

فدوی با بیان اینکه اقتدار امروز نظام مرهون خون 200 هزار شهیدی است که تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده گفت: وقتی دشمنان می‌بییند توان رویایی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران را ندارند با تعرض به دوستان انقلاب همچون لبنان، سوریه، عراق و فلسطین که تحت تاثیر انقلاب اسلامی هستند در واقع به رویارویی غیرمستقیم با ایران می‌پردازند.

وی تصریح کرد: تجربیات دفاع مقدس باعث شده دشمنان حتی فکر تعرض به ایران را به خود راه ندهند و اگر امروز کشورهای شکست خورده، دست به دامان ایران شده‌اند به دلیل عمل کردن ملت ایران به تکالیف الهی است و تا زمانی که مردم پای کار و گوش به فرمان فرامین الهی باشند، وعده‌های خدا تحقق می‌یابد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شان مردم ایران در مسائل اقتصادی این وضعیت نیست، گفت: علت اینکه در مسائل اقتصادی این وضعیت را داریم به دلیل عمل نکردن به تکالیف الهی و پای کار نبودن است.

‌این مسئول متذکر شد: از ابتدای انقلاب تاکنون تمامی دولت ها قصد داشتند مسئله وابستگی بودجه به نفت خام را برطرف کنند اما تاکنون هیچ کدام موفق نشدند و این امر به دلیل پای کار نبودن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار