مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

هفته دفاع مقدس می‌تواند هویت‌ساز نسل امروز و فردای جامعه باشد

سرهنگ امیرعباس آسمندبا بیان اینکه هفته دفاع مقدس می‌تواند هویت‌ساز نسل امروز و فردای جامعه ما باشد، گفت: هرساله برنامه‌های متنوعی به مناسبت این هفته در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ - 13August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با اشاره به نام‌گذاری 31 شهریور تا 6 مهر به عنوان هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: گرچه انقلاب اسلامی نقطه عطف تمام تحولات سیاسی، اجتماعی و دگرگونی‌های تاریخ ایران است اما مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس بود که بانی تثبیت انقلاب اسلامی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس می‌تواند هویت‌ساز نسل امروز و فردای جامعه ما باشد، افزود: هرساله برنامه‌های متنوعی به مناسبت این هفته در استان برگزار می‌شود.

آسمند با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۱۰۸ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان برگزار شد، گفت: امسال نیز با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط، برنامه‌هایی درخور شأن رزمندگان دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه عکس و اسناد دوران دفاع مقدس و تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها