مسئول بسیج رسانه لرستان خبر داد؛

سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان برگزار می‌شود

«رضا مریدی اصل» از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان خبر داد و گفت: اختتامییه این جشنواره دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 14August 2019

سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در لرستان  برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «رضا مریدی‌اصل» مسئول بسیج رسانه لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار داشت: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال در لرستان برگزار می‌شود و اختتامیه این جشنواره  دی‌ امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: خبرنگاران لرستانی می‌توانند از امروز 23 مرداد تا 30 آذر آثار خود را به دبیرخانه سومین جشنواره ملی ابوذر ارسال کنند.

مریدی عنوان کرد: امسال سعی می‌کنیم از یک چهره ملی رسانه ای برای حضور در این جشنواره و به عنوان یکی از سخنرانان جشنواره استفاده و از یکی از خبرنگاران پیشکسوت لرستانی نیز در این برنامه تجلیل به عمل آوریم.

مسئول بسیج رسانه لرستان خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مقاله، عکس، مستند خبری و موشن گرافی را از جمله قالب‌های آثار جهت شرکت در جشنواره برشمرد و گفت: ایجاد تعامل بیشتر با رسانه‌ها، ایجاد انگیزه در تولید اخبار در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از تولیدات فاخر و ایجاد فضای سالم رقابتی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

مریدی‌اصل سیل در لرستان، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، رونق تولید، بسیج و حوزه‌های اقدام را از محورهای سومین جشنواره رسانه ای ابوذر برشمرد و ادامه داد: محرومیت زدایی، بیانیه گام دوم انقلاب، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با فساد، بصیرت و دشمن شناسی و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه آثار تولید شده باید مربوط به بازه زمانی 30 دی 97 تا 30 آذر سالجاری باشد، بیان کرد: با در نظر گرفتن 11 محور  و 9 قالب آثار هر خبرنگار می تواند از 1 اثر تا 99 اثر ارسال کند.

مسئول بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه سال گذشته 730 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ابوذر لرستان ارسال و 137 اثر به مرحله داوری رسید، تصریح کرد: آثار ارسال شده به جشنواره حتما باید در یکی از رسانه‌های رسمی مکتوب ویا برخط مربوط به استان لرستان منتشر شده باشد.

مریدی اصل  با اشاره به اینکه در حوزه عکس نیز علاوه بر ارسال عکس اصلی، لینک مربوط به انتشار تصویر نیز ارسال شود و برای نشریات مکتوب نیز آثار باید در قالب «پی‌دی‌اف» ارسال شود، اظهار داشت: نحوه ارسال آثار از طریق صفحه اینترنتی www.mojekhabar.ir/abozar.php است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار