اصلانی:

دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی هستند

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: جنگ نرم دشمنان بسیار گسترده است، آنها به دنبال تغییر سبک زندگی و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۵۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ - 14August 2019

دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در نشست خبری تابستان داغ که امروز برگزار شد، اظهار داشت: بسیج جامعه زنان زمینه بروز و ظهور استعدادهای بانوان کشور را فراهم کرده و شرایطی را به وجود آورده که بانوان بتوانند در عرصه عمل و با حفظ حجاب و عفاف بدرخشند و به حفظ و بقای دستاورد های انقلاب اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به فعالیت های جهادی بسیج جامع زنان، گفت: در حال حاضر در بسیج جامع زنان بیش از هزار و پانصد گروه جهادی در حال فعالیت هستند که در طول سال به خدمت رسانی به مردم می پردازند.

اصلانی فعالیت در عرصه آموزش را یکی دیگر از برنامه های بسیج جامع زنان دانست و افزود: آموزش یکی از روش های کاهش آسیب های اجتماعی است، در همین راستا ما آموزش خانواده ها در حوزه شبکه اجتماعی برای کاهش آسیب های این حوزه را در دستور کار قرار داده ایم و در پایگاه های بسیج سراسر کشور مربیانی را برای اموزش تربیت کرده ایم که مشغول اموزش هستند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که بسیج جامع زنان در دستور کار خود قرار داده آموزش برای اشتغال زایی بانوان است بر همین اساس یک بانک اطلاعاتی با بیش از ۴ هزار نفر مربی که می توانند آموزش های ویژه را به بانوان بدهند تا بتواند به اشتغال زنان و توانمندی آنها کمک کند.

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: آموزش در زمینه مشاوران دینی و آموزش مشاوران خانواده را در دستور کار داریم تا بتوانیم در هر پایگاه مشاورین وجود داشته باشد که بتواند به استحکام خانواده کمک کنیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به جنگ فرهنگی و نرم دشمن، اظهارداشت: جنگ نرم دشمنان بسیار گسترده است. آنها به دنبال تغییر سبک زندگی و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی هستند. بسیج جامعه زنان در این خصوص برنامه‌های ویژه و گسترده فرهنگی دارد تا با معرفی فرهنگ غنی ایران و همچنین ارائه الگوهای ایرانی اسلامی به بانوان عزیز کشورمان بتوانند الگوهای مناسبی را در اختیار جوانان قرار دهد.

اصلانی افزود: به دنبال ارائه الگوی زن نه شرقی و نه غربی هستیم و تلاش داریم نشان دهیم بانوان ما در عرصه های علمی و ورزشی موفقیت های بسیاری به دست آورده اند و می توانند الگوهای مناسبی در جامعه باشد؛ همچنین شبکه خوشه‌ای ۵۳ هزار نفری حجاب و عفاف را تشکیل داده‌ایم که با جوانان در ارتباط مستقیم هستند و سوالات آنها را در این خصوص پاسخ گفته و آنها را اقناع می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات بدخواهان نظام گفت: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند که مسائل کوچک و غیر ضروری مانند حضور بانوان در ورزشگاه و یا دریافت گواهینامه را به عنوان مسئله کلان و اصلی جامعه زنان ایران اسلامی مطرح کنند در حالی که این موضوعات دغدغه اصلی و مطالبه جدی و اصلی جامعه بانوان ایران نیست.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار