مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا:

توقیف کشتی انگلیسی و انهدام پهپاد آمریکایی رشادتی از جنس شهدا بود

سردار رسول سنایی‌راد گفت: توقیف کشتی انگلیسی و انهدام پهپاد آمریکایی رشادتی از جنس شهدا بود و امروز هم که دشمنان می‌دانند که کاری نمی‌توانند بکنند، آن هم به برکت رشادت‌های شهداست.
کد خبر: ۳۵۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ - 17August 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول سنایی‌راد» مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا شامگاه شنبه در ششمین یادواره شهید مدافع حرم «هادی باغبانی»، اظهار داشت: شهادت رستگاری عظیمی است که آن را به هرکسی نمی‌دهند و نصیب شریف‌ترین افراد می‌شود.

وی افزود: شهدا انتخاب می‌شوند و خدا آن‌ها را برگزیده است، شهید صیاد شیرازی لیاقت شهادت را داشت؛ لذا منافقین براساس کینه‌ای که از وی از عملیات مرصاد داشتند در خانه وی رفتند و او را به شهادت رساندند.

سردار سنایی‌راد گفت: شهید اجازه دارد تا به وجه خدا نظر کند و به محض اینکه اراده کند که به جهاد برود خدا بهشت را بر او واجب می‌کند.

وی ادامه داد: جنگ جهاد اصغر است و جهاد اکبر این است که بتوانیم به زندگی بازگردیم و راه شهدا را ادامه دهیم؛ لذا اگر بتوانیم راه شهدا را حفظ کنیم، همانند شهدا هستیم.

سردار سنایی‌راد با اشاره به پیاده‌روی اربعین، بیان داشت: مراسم پیاده‌روی اربعین می‌تواند به ظلم و جور پایان دهد؛ کسی می‌تواند یار حضرت قائم (عج) باشد که حسینی باشد و ما در اربعین این را تمرین می‌کنیم و کسانی می‌توانند در این راه همراه شوند که از جنس شهدا باشند.

توقیف کشتی انگلیسی و انهدام پهپاد آمریکایی رشادتی از جنس شهدا بود

وی تأکید کرد: شهید باغبانی در میان شهدا تلوءلو دارد و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌فرمایند که شهدای مدافع حرم اجرشان مضاعف است؛ چراکه در غربت به شهادت رسیده‌اند.

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا تصریح کرد: توقیف کشتی انگلیسی و انهدام پهپاد آمریکایی رشادتی از جنس شهدا و نتیجه آن هم رشادت شهدایی بود و امروز هم که دشمنان می‌دانند که کاری نمی‌توانند بکنند، آن هم به برکت رشادت‌های شهداست.

وی تأکید کرد: امروز اگر ترامپ می‌گوید چون ۱۵۰ نفر کشته می‌شدند، عملیات انجام ندادیم، دروغ می‌گوید؛ چراکه یک زمانی هواپیمای مسافربری ما را منهدم کردند و امروز هم اگر کاری نکردند به‌خاطر این است که می‌داند دوران بزن و در رو تمام شده است.

سردار سنایی‌راد خاطرنشان کرد: شهدا مظهر قدرت ما هستند و یادواره‌های شهدا باید برگزار شود تا رفاقت با شهدا ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه اجر شهدا آن‌ها را در تراز انبیاء قرار می‌دهد، گفت: نبی اسلام (ص) می‌گویند که شفاعت سه گروه نزد خدا پذیرفته می‌شود؛ اول انبیاء، دوم علما و سوم شهدا.

مسئول بازرسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اهمیت کار شهید «باغبانی» در سوریه، گفت: یکی از عوامل تسلط تکفیری‌ها صحنه‌های رسانه‌ای آن‌ها برای ایجاد ارعاب و اغوا بود؛ لذا در این شرایط باید علیه تکفیری‌ها کار رسانه‌ای انجام می‌شد تا چهره واقعی آن‌ها به نمایش گذاشته شود و امثال شهید باغبانی این کار مهم را انجام دادند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها