فرمانده انتظامی خوزستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هدف اصلی نیروی انتظامی دفاع از آرمان‌ها، تامین امنیت و حفظ ارزش‌هاست

سردار «حیدر عباس‌زاده» گفت: کار و هدف اصلی نیروی انتظامی دفاع از آرمان‌ها و تامین امنیت و اقتدار و حفظ ارزش‌هایی است که خیلی از جوانان این مملکت برایش خون دادند.
کد خبر: ۳۵۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 18August 2019

هدف اصلی نیروی انتظامی، دفاع از آرمان ها، تامین امنیت و حفظ ارزشهاستسردار «حیدر عباس‌زاده» فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: حدود 600 شهید انتظامی در خوزستان نشان دهنده اقتدار و ایثار این نیروی نظامی است.

وی افزود: در طول 8 سال دفاع مقدس نیروی انتظامی بخصوص در خوزستان ضمن تامین امنیت شهرها از جبهه‌های نبرد و مرزها نیز فارغ نشد و امروز همه ما مفتخر هستیم که در ترکیب شهدا و اسرا و پیشکسوتان انتظامی همواره رزمندگانی از ژاندارمری سابق، شهربانی و کمیته نیز حضور دارند و این نشان می‌دهد که مهم نیست یک سرباز در این جغرافیا و خاک مقدس چه لباسی را به تن کرده بلکه مهم مبارزه برای اعتقادات و دفاع از کیان اسلامی و مملکت عزیزمان است.

عباس‌زاده گفت: جنگ علیه آرمان های نظام اسلامی به شدت گسترش یافته و شاید هم شدیدتر شده است. یک روز جنگ نظامی است و روز دیگر جنگ نرم و امروز هم جنگ اقتدار و امنیت و خدا را شاکر هستیم که در همه جنگ ها موفق بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت تاکید کرد و متذکر شد: کار نیروی انتظامی تنها حفاظت و امنیت فیزیکی نیست بلکه کار و هدف اصلی ما دفاع از آرمان ها و تامین امنیت و اقتدار و حفظ ارزش‌هایی است که خیلی از جوانان این مملکت برایش خون دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار